huomena vuosipäivä miehen kanssa,mitä kivaa keksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mies on vasta 19 jälkeen kotona,et ei mitää isoa,mut jotain :)
siivoan kunnolla,lämmitän saunan ja teen jotain herkkuruokaa -mutta mitä? saunan jälkeen yks olut per nuppi ja jos vaiks hierois vähän ;) :)

ruokaideoita otetaan vastaan,mun mies ei oo mitenkä kaikkiruokanen,joten ei mitää huippuerikoista :ashamed: mut joku perunat ja jauhelihakastike on kyl turhan arkinen :ashamed: entä jälkkäri-ideoita? :p

no jos et mitään erikoista ruokaa halua laittaa niin tee vaik ite hampurilaisia siihen pari siideriä tai olutta ja se sauna ja hieronta on hyvä idea. mulla ukko ainakin tykkäis enemmän jostain tollasesta kuin mitä jostain hienosta ilallisesta viinin kera.

toi onkin hyvä,jos teen ite jauhelihapihvit ja lohkoperunat ja sit lohkiksia ja hampurilaisia? :p
tarvii käydä ostaa hampurilaismajoneesia,salaattia.. cheddarii ja.. hmm.. itelle sipulirenkaita :p

mitä kaikkee hampurilaisen väliin? =)

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
toi onkin hyvä,jos teen ite jauhelihapihvit ja lohkoperunat ja sit lohkiksia ja hampurilaisia? :p
tarvii käydä ostaa hampurilaismajoneesia,salaattia.. cheddarii ja.. hmm.. itelle sipulirenkaita :p

mitä kaikkee hampurilaisen väliin? =)

mistä vaan itse tykkäätte. mitä mausteita otat esim grillillä tilatessasi? hyvää iltaa teille jo etukäteen.