Huomenia kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rosaeh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rosaeh

Jäsen
22.07.2007
114
0
16
Olen tässä jo parisen viikkoa tuntenut silloin tällöin "kuplia" ja "elohiiriä" mutta eilen illalla oli eka semmonen "rock-ilta".
Toukallamme oli vauhti päällä, liekö "Ray"-elokuva inspiroinut kun sitä isukin kanssa katselimme =)
Tänään on mukava fiilis... Semmonen lämmin olo kun tuntuu niin mukavalta kun masusta viestitellään :hug:
Parin viikon päästä on rakenneultra :heart:
Olemme yhätikin isukin kanssa ihmeissämme että meille kävi näin mukavasti, "vanhalla" :laugh: iällä...
Mulle eka raskaus ja molemmille eka Toukka :hug: Kun meillä nyt menis loppuaikakin hyvin
Halauksia ja lämpöisiä ajatuksia kaikille :wave:

Minä olen nyt 41-vuotias ja rakas isukki 46-vuotias :heart:

Kumpikin oli jo tahoillansa tehnyt "surutyön" asian tiimoilta että tätä elämänvaihetta ei ollut meille kummallekaan tarkoitettu niin kuinka ollakaan, kohtalo saattoi meidät yhteen ja yllätti tällaisella ihanalla "vahingolla" :flower:

Se on kyllä ihana lahja ja yllätys =) meille kävi samoin miehen kanssa ja oltiin jo ajateltu niin että nautitaan sitten lapsenlapsista kun isännällä on aikuinen tytär, niin sitten tuli juho poika ja toista tässä toivotaan onnistuvan mulla viikoja 13 ja 5 päivää.

tämä odotus tuntuu "todelta", jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Ensimmäiset raskausviikot meni kuin unessa ennen kuin oli eka ultra elokuun alussa... piti ostaa 3 raskaustestiä :p kun ei oikein tuntunut siltä että on raskaana vaikka tietysti joitain vaivoja koko ajan oli.
Sit se eka ultra oli upea kokemus :heart: ja sit kun siitä vierähti aikaa niin tuli taas olo että onkohan se vielä siellä ja miten jaksellaan... Ja niin käytiin yksityisellä ultrassa nyt syyskuun alussa ja taas tuntui mukavalta jatkaa odottelua kun oli "kontaktia" Toukkeliiniin :)
Ja nyt kun siellä tuntuu olevan "vauhtia ja vaarallisia tilanteita" tuolla vatsassa eli ilmoittelee olemassaolostaan aina silloin tällöin niin on jotenkin niin mukava mieli jatkaa odottelua, ei ole semmosta "epätietoisuutta".
Ja vajaan parin viikon päästä on se rakenneultrakin :heart:

Yhteistyössä