M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä:sisko itse kävi otattamassa itsestään seksikkäitä kuvia (ilm. alusvaatteisillaan/ alasti kuvissa)
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä:sisko itse kävi otattamassa itsestään seksikkäitä kuvia (ilm. alusvaatteisillaan/ alasti kuvissa)
:x :x |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja apsis:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä:sisko itse kävi otattamassa itsestään seksikkäitä kuvia (ilm. alusvaatteisillaan/ alasti kuvissa)
no älä ny,vasta jostain luin että se on nykyyän aika suosittua touhua
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Minä en ostanut miehelleni mitään *nolona* mutta mies oli ostanut mulla kauniit ja törkeän kalliit timanttikorvakorut.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Minä en ostanut miehelleni mitään *nolona* mutta mies oli ostanut mulla kauniit ja törkeän kalliit timanttikorvakorut.
Älä suotta ole nolo, ei sinun kuulukaan ostaa mitään.
Perinteen mukaan siis.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä:sisko itse kävi otattamassa itsestään seksikkäitä kuvia (ilm. alusvaatteisillaan/ alasti kuvissa)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Blondi kysyy: mikä on huomenlahja ja millon se annetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Blondi kysyy: mikä on huomenlahja ja millon se annetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Blondi kysyy: mikä on huomenlahja ja millon se annetaan?
Entisaikaan se oli lahja, jonka mies antoi vaimolleen häitä seuraavana päivänä. Se saattoi olla metsää, arvokas kultakoru tms. varmistamaan vaimon asemaa taloudellisesti. Näin siis kansankielisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä:sisko itse kävi otattamassa itsestään seksikkäitä kuvia (ilm. alusvaatteisillaan/ alasti kuvissa)
Hyvällä maulla toteutettuna tuo on minusta kiva lahja.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä:sisko itse kävi otattamassa itsestään seksikkäitä kuvia (ilm. alusvaatteisillaan/ alasti kuvissa)
.
Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Itselleni ei tulisi mieleenkään mennä otattamaan itsestäni alastonkuvia ja antaa niitä kenellekään lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä:sisko itse kävi otattamassa itsestään seksikkäitä kuvia (ilm. alusvaatteisillaan/ alasti kuvissa)
.
Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Itselleni ei tulisi mieleenkään mennä otattamaan itsestäni alastonkuvia ja antaa niitä kenellekään lahjaksi.
No en minäkään sellaista jossa olisi "leuat levällään" otattaisi, mutta sellaisia aistillisia kuvia jotka ei välttämättä paljasta edes rintoja. Mustavalkoisia, sensuelleja kuvia, vain miehen silmille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä:sisko itse kävi otattamassa itsestään seksikkäitä kuvia (ilm. alusvaatteisillaan/ alasti kuvissa)
.
No en minäkään sellaista jossa olisi "leuat levällään" otattaisi, mutta sellaisia aistillisia kuvia jotka ei välttämättä paljasta edes rintoja. Mustavalkoisia, sensuelleja kuvia, vain miehen silmille.
Mitähän se niillä tekis, ottais varmaan ennemmin rahana senkin lahjan.