huomenna alkaa laihtari...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
ei huvittas mut nyt otan itseäni niskasta kiinni se on pakko :kieh: rupeen myöski käymää salilla about 3 kertaa viikossa.. omkohan tuolla kerhoissa laihdutus kerhoa jos niin kuka on vetäjä??

antaa hyviä vinkkejä laihdutuksen suhteen :wave:

Mistä saa ostettua kromitabletteja, tietääkö teistä laihduttajista kukaan? Jotain tarvitsis tämän makeanhimon taltuttamiseksi kun oma itsekuri ei todellakaan nyt riitä :(

Alkuperäinen kirjoittaja kromitabl?:
Mistä saa ostettua kromitabletteja, tietääkö teistä laihduttajista kukaan? Jotain tarvitsis tämän makeanhimon taltuttamiseksi kun oma itsekuri ei todellakaan nyt riitä :(

luontaistuotekaupoista

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä liityin keventäjiin...ja mulla on kyl niin paljon sitä ylimäärästä et liikkumisen aloitan ihan varovasti pihahommilla tms. =)

niin on täälläkin ainaski 30kg.. mut mä en ota stressiä.. hiljaa hyvä tulee.. kerran viikossa saa vähän herkutella mut ei enempää...

mäki olen miettinyt noita kromitabletteja oisko ne hyviä.. maksaakohan paljon?? onko muilla kromit toiminut makean himoon?

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä liityin keventäjiin...ja mulla on kyl niin paljon sitä ylimäärästä et liikkumisen aloitan ihan varovasti pihahommilla tms. =)

niin on täälläkin ainaski 30kg.. mut mä en ota stressiä.. hiljaa hyvä tulee.. kerran viikossa saa vähän herkutella mut ei enempää...

mäki olen miettinyt noita kromitabletteja oisko ne hyviä.. maksaakohan paljon?? onko muilla kromit toiminut makean himoon?

Mulla ei kromit toiminut, mut kannattaa kokeilla. Eikä ne kalliitta oo.
Mä tykkään kun siellä keventäjissä voi herkutella mut se pitää aina liikkua pois, esim.eilen haravoin tunnin niin sitten pystyin syömään suklaata :p

Onnea laihikselle.
Alkuun putoaa tosi helposti kiloja, mutta mitä lähemmäksi tavoitettasi pääset, sitä vaikeampaa se on.
Älä käy vaaàlla kuin kerran kuussa, muutoin petyt joka kerta :| .

Yhteistyössä