Huomenna alkaa loma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Enhän minä tokikaan mitenkään halua ketään kritisoida, en millään muotoa. MUTTA, en ole kolmeen viikkoon saanut pidettyä työajanlyhennystäni(1,45h/vko) Me ollaan oltu vajaamiehityksellä kerhossa ja kilttinä olen aina päästänyt toisen ohjaajan aikaisemmin, koska hänellä on valmentajan hommansakin muualla. Minulla siis on 'vain' oma perhe työn jälkeen.

Huomenna koko koulu tyhjenee siinä puoleen päivään mennessä kaikista muista, paitsi ehkä rehtorista ja kanslistista -ja minusta+ iltapäiväkerholaisista. Minä siis jatkan työpäivääni huomenna vähintään sinne 16.30 asti, kun muut häippäävät(saaden täyden päivän palkan muuten).

Joku Pertti-Irmelin äiti jo kyselikin, että kauanko meillä on iltis auki, kun Pertti-Irmeli niin tykkää siellä olla. Äiti on kotiäitinä itse.(joku muuten suuttuu tuosta kommentistani) :whistle:

No joo, itse olen ammattini valinnut, turhaa purinaa siis. Ja onhan huominen kuitenkin ihan normaali työpäivä toki -ja onhan omanikin hoidossa siihen saakka kunnes isä kerkeää hakemaan.<-- tuokin on kornia, hoidan vieraiden lapsia ja samaan aikaan joku muu hoitaa omaani. :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: jaksuja sinne :hug: mä hyökkään siskon kaa jouluruuhkaan marketeille ... :xmas: ou jeah

Me hyökätään marketeille, kunhan pääsen töistä. Ruuhkaan,,, :p

:laugh: harmi ku ei samaan kauppaan.. rupesin miettii .. kumpi on miellyttävämpi

a) citymarketin jouluruuhkassa seisominen vai
b) sikiöasennossa sairaalassa kun lääkäri tökkii neulaa selkään :laugh: :saint:

:hug: jaksuja sinne :hug: mä hyökkään siskon kaa jouluruuhkaan marketeille ... :xmas: ou jeah

Me hyökätään marketeille, kunhan pääsen töistä. Ruuhkaan,,, :p

:laugh: harmi ku ei samaan kauppaan.. rupesin miettii .. kumpi on miellyttävämpi

a) citymarketin jouluruuhkassa seisominen vai
b) sikiöasennossa sairaalassa kun lääkäri tökkii neulaa selkään :laugh: :saint:

Luultavasti se vois kallistua oikeesti siihen b vaihtoehtoon. Mä vihaan ruuhkia. :/

Mä taas olen itsepäisesti sitä mieltä, että ellet itse huolehdi työajanlyhennyksistäsi, kahvi taikka ruokapausseistasi tai täytä matkakorvauslappuja, on se ihan ja vain ja ainoastaan oma moka.

Ne on jokaiselle lakisääteisiä ja kaikille KUULUVIA!!

Joten ellet pidä puoliasi, älä nurise! :wave:

(hyvää lomaa :) :flower: )

Hyvää lomaa.
Mäkin olen huomenna vikaa päivää töissä ja palaan mahdollisesti töihin 7.1.
Mä saan onneksi ylityöt vapaana mutta 9,30 päivää kun tekee niin aika poikki sitä on vapaapäivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä taas olen itsepäisesti sitä mieltä, että ellet itse huolehdi työajanlyhennyksistäsi, kahvi taikka ruokapausseistasi tai täytä matkakorvauslappuja, on se ihan ja vain ja ainoastaan oma moka.

Ne on jokaiselle lakisääteisiä ja kaikille KUULUVIA!!

Joten ellet pidä puoliasi, älä nurise! :wave:

(hyvää lomaa :) :flower: )

Tiedän, olen itsekin ajanut meidän asioita eteenpäin ylemmille tahoille, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä jos työvoimaa ei kertakaikkiaan ole. :/

Tiedän, olen itsekin ajanut meidän asioita eteenpäin ylemmille tahoille, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä jos työvoimaa ei kertakaikkiaan ole. :/

Sitten sinä tietenkin valitat ylöspäin, jotta jos ei sitä lisävoimaa tule taikka ne lakisääteiset paussit ja lyhennykset toteudeu, jäät uupumuksesta saikulle :) .

KUKAAN ei aja sun asioitasi ellet sitä itse tee ja harvemmin saa sen kirkkaampaa tiaraa vaikka kuinka yrittäisit itsesi työllä näännyttää ja olla korvaamaton...

Ei millään pahalla, mutt mulla on lähipiirissä yks ihminen, joka JOKA V¤tun vuosi ja kuukausi valittaa miten 8 tuntia taas tukka putkella juostiin ja ei vesikulasuta ehinyt ottaa... :whistle:

Kiire on ihmisen keksimä...
.

Yhteistyössä