Huomenna ekaan ultraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Huomenna sitten selviää ollaankos noin kuukausi edellä, siitä mitä luultiin (siis viimeisistä kuukautisista laskien)

Onkohan noista edellisistä raskauksista liikaa aikaa kun ultraan meno jännittää. Aiemmin oli onnesta soikeana kun pääsi ultraan. Nyt jännittää ja melkeistään ahistaa.

Toivon mukaan kaikki on ok siellä. Ei pitäis olla mitään syytä olla huolissaan. Sydänäänet kuului neuvolassa. Ja täti jopa totesi, että täällähän liikutaan. Ja potkastiin kun ääniä kuunneltiin.

Vai tekeekös ikä ihan höppänäksi. Juuh olen jo 29... Mut miksi nyt tuntuu tältä ultraan meno...

Mä olen kans aikamoinen jännittäjä.. Tätä kakkosta kun mentiin ultraan katsomaan niin melkein oksensin odotustilassa, kun jännitin niin paljon, että onko kaikki kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Mä olen kans aikamoinen jännittäjä.. Tätä kakkosta kun mentiin ultraan katsomaan niin melkein oksensin odotustilassa, kun jännitin niin paljon, että onko kaikki kunnossa.

Hyvä kuulla etten oo ainut. Jännää vaan etten ole aiemmin raskauksien kanssa jännittänyt ollenkaan...

En edes silloin ahdistunut kun sattui yksi tuulimunaraskaus ja sydänääniä ei kuulunut edes vko 15 milloin sitten laittoivat ultraan...

Nyt vaan on koko ajan jännitellyt. Ensin kuuluuko sydänäänet ja nyt sitä huomista ultraa... Outoa ja tavallaan myös inhoittavaa. Mutta ei se auta kun odottaa huomista ja kuulla sitten mikä on tilanne. Kun ei ole oikeastaan edes syytä pelätä, että asiat eivät olisi kohdallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:

Hyvä kuulla etten oo ainut. Jännää vaan etten ole aiemmin raskauksien kanssa jännittänyt ollenkaan...

En edes silloin ahdistunut kun sattui yksi tuulimunaraskaus ja sydänääniä ei kuulunut edes vko 15 milloin sitten laittoivat ultraan...

Nyt vaan on koko ajan jännitellyt. Ensin kuuluuko sydänäänet ja nyt sitä huomista ultraa... Outoa ja tavallaan myös inhoittavaa. Mutta ei se auta kun odottaa huomista ja kuulla sitten mikä on tilanne. Kun ei ole oikeastaan edes syytä pelätä, että asiat eivät olisi kohdallaan.

Ihmismieli on outo. Mä jännitin esikoisen kohdalla samalla lailla kun jännitin tätä kakkosta. Jos sulla nyt pursuu alitajunnasta joitain ajatuksia, jotka sitten purkautuu jännityksenä?

Todennäköisesti kaikki on kunnossa siellä sun masussa. Tsemppiä huomiseen! Mä pidän peukkuja sulle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:

Ihmismieli on outo. Mä jännitin esikoisen kohdalla samalla lailla kun jännitin tätä kakkosta. Jos sulla nyt pursuu alitajunnasta joitain ajatuksia, jotka sitten purkautuu jännityksenä?

Todennäköisesti kaikki on kunnossa siellä sun masussa. Tsemppiä huomiseen! Mä pidän peukkuja sulle! :)

Kiitos :flower:

Sitä taitaa jännittää aina, tammikuussa kun kävin ekassa ultrassa tästä kolmosesta jännitti ihan sairaaasti.Nyt ens viikolla on rakenne ultra ja jo jännittää :p Ainahan raskaus on uutta,ihanaa ja jännittävää =)

Yhteistyössä