Huomenna isänpäivä ja minua ketuttaa.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Koska mies on monen sadan kilometrin päässä TÖISSÄ. Nähhään vasta ens viikonlopulla jos se saa vapaata.
Miehän olin tytön kans siellä myös, mut eilen veli haki meät pois ko mulla on aika huono olotila ja mies plus kymmenen muuta ihmistä oli sitä mieltä että ois parempi olla hoitavaa sairaalaa lähempänä jos tullee hätä.

Noh, sielläpä viettää isänpäivää sitte yksinään. Lahjan kyllä jätin sille kaappiin ja kuvan vauvista. Ettei unoha :D

Mut siis eka isänpäivä ja piloille meni. Paskat. :kieh:

Minua ketuttaa jos mahdollista vielä enemmän. Rakas ihana isäni on kuollut, enkä koskaan osannut sanoa hänelle, kuinka paljon tykkäsin.

:hug: Mullaki isä kuollu, ja minua hävettää se millanen huithapeli tytär mie olin sen viimeset elinvuodet. Aiheuttanu turhaa huolta ja kaikkea... Tosin kai se kuoli onnellisena, koskapa olin hieman rauhottunu ja menossa naimisiin kunnollisen miehen kans. =)

Ja mistä tämä hieman negatiivinen sävy ukkoasi kohtaan vai tulkitsenko väärin? Tuskin se huvikseen töissä kaukana kotoa käy? Ja siltähän se isänpäivä piloille meni, ei sinulta.

Tulee mieleen oma akka joka ennen valitti varsinkin aina väsyneenä töistä kotiin tullessani siitä kun olin niin paljon töiden takia poissa kotoa mutta kun työssä oli pakko, vaihtoehtoja ei ollut. Työstä ansaitsemani rahat sille kyllä hyvin kelpasivat.

[QUOTE="vieras";22446146]Ja mistä tämä hieman negatiivinen sävy ukkoasi kohtaan vai tulkitsenko väärin? Tuskin se huvikseen töissä kaukana kotoa käy? Ja siltähän se isänpäivä piloille meni, ei sinulta.

Tulee mieleen oma akka joka ennen valitti varsinkin aina väsyneenä töistä kotiin tullessani siitä kun olin niin paljon töiden takia poissa kotoa mutta kun työssä oli pakko, vaihtoehtoja ei ollut. Työstä ansaitsemani rahat sille kyllä hyvin kelpasivat.[/QUOTE]

Ei, ymmärsit väärin. En mie oo miehelle vihanen enkä pettyny siihen. Vaan näihin olosuhteisiin. Mie suunnittelen suuria ja läsähtää pannukakuksi, olen pettyny. Meillä on rahatilanne sellanen etten miehen rahoja kyllä käytä yhtään mihinkään, tienaan ite omat rahani joita voin hassata turhuuksiin, mitä en kyllä tee koska olen äärettömän pihi ihminen.
En ole ikinä miehen töissäkäymisestä valittanu, se on tottunu käymään töissä ja saa sitä tehä, en mie sitä kottiin vois vangita. :D

Yhteistyössä