Huomenna jopa 20cm lunta!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooohoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi elämä kun olisikin talvirenkaat alla! Kääk! :O Perjantaina olis tarkotus mennä plikan kans 5kk neuvolaan ja pelottaa! Ja kun meidän talvirenkaat ei oo nastat vaan kitkat ja jostain syystä pelkään ajaa niillä ihan h*lvetisti. En tiä miks :ashamed:

Voi elämä kun olisikin talvirenkaat alla! Kääk! :O Perjantaina olis tarkotus mennä plikan kans 5kk neuvolaan ja pelottaa! Ja kun meidän talvirenkaat ei oo nastat vaan kitkat ja jostain syystä pelkään ajaa niillä ihan h*lvetisti. En tiä miks :ashamed:

Molemmilla renkailla on kannattajansa, mutta nastat ovat kokemattomalla kuskilla ainakin paremaat (ihan tieteellisesti testattu) Nastat ovat paremmat jäisillä tien pinnoilla ja kitkat lumella. Itse kun asun keski-suomessa niin ajan nastoilla koska jäinen tienpinta on yleensä tarjolla.

Tuleekohan tännekin? Pitää ajaa molemmat autot sit talliin. En turhaan lapioinut kahtena edellisenä iltana ja tänäaamuna 12 kuution hiekkakasaa autotallintekeleen edestä . Tänään tamppailtiin vielän autojen kanssa ajoluiska tasaseks ja pitäväks.
Tervetuloa talvi, mä vaihdan kumit alle huomenna jos siltä tuntuu niin päsen perjantaina kurvailemaan hangille. Miehen autossa jo onkin talvikumit.

Ihana olo nyt kun saatiin piha siihen kuntoon että talvi saa tulla.

Molemmilla renkailla on kannattajansa, mutta nastat ovat kokemattomalla kuskilla ainakin paremaat (ihan tieteellisesti testattu) Nastat ovat paremmat jäisillä tien pinnoilla ja kitkat lumella. Itse kun asun keski-suomessa niin ajan nastoilla koska jäinen tienpinta on yleensä tarjolla.

Niinhän niitä kannattajia on. Se että pelkään kitkoilla ajamista johtuu varmaan siitä että on ollu monta läheltä piti tilannetta kitkojen kanssa (joku muu siis ajanut). Täälläkin enemmän tiet jäässä kuin lunta, mutta mies on sitä mieltä että ajetaan kitkat loppuun :|

Yhteistyössä