Huomenna katsomaan kaverin vauvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Miksi pitää mennä eritoten sitä vauvaa vahtaamaan. Mä yritin ehdottaa että tulisin joskus myöhemmin, kun nyt on muutakin menoa, mutta vaatimalla vaati et nyt jo olisi mentävä katsomaan. Ei noi vastasyntyneet ole kovin kiinnostavia mun mielestä. Ja sitten pitää kuunnella sitä miten väsynyt äiti on ja ei voi edes istuakaan. Oon mä itsekin äiti mutten edes toivonut kovasti vauvan katsojia kun pääsin sairaalasta kotiin.

no älä mene jos oikeasti ei kiinnosta! vanhemmat ovat luultavasti ylpeitä uudesta vauvasta ja haluavat esitellä häntä tutuille, mielestäni siinä ei ole mitään pahaa. kaikki eivät näköjään vaan ymmärrä..

On sullakin ongelmat. Käyt vilasemassa beibiä ja lähet.
Kauhea vaiva.

En minäkään ole mikään vauva-ihminen, mutta sen verran ymmärrän olla kohtelias ja empaattinen, että tajuan kohteliaasti tuollaisia kutsuja noudattaa ja tuoreiden vanhempien ainutlaatuisen hetken heidän kanssaan jakaa, jos he niin tahtovat.

Joo on ongelma ja entäs sitten. Siitä on mulle oikeasti vaivaa ajaa parikymmentä kilometriä ja istua kylässä yrittäen olla niin, ettei mun oikeat ajatukset paista naamalta. Ihmetyttää vaan vanhemmat, jotka väen väkisin pyytää katsomaan vauvaa. Sitten saa pelätä että ne lykkää sen vielä syliinkin. Tulee olemaan tuskien tunti mulle valitettavasti.

:D Äh. Osta joku pieni nalle ja käy moikkaamassa. Sit voit aika pian häipyä vedoten siihen ettet halua häiritä.

Mäkään en halua toisten vauvoja syliin, tavallaan ymmärrän sua, mutta ei se mikään ongelma ole kylässä käydä jos pyydetään

Yhteistyössä