Huomenna kouluaamu, ja nuo on edelleen hereillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää hajoo¨
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pää hajoo¨

Vieras
:headwall:
Enkä mä jaksa, oon ite niin poikki tästä päivästä että ei oo yhtään energiaa jäljellä. Vituttaa vaan kun tänne saakka kuulee ettei ne nuku, vaan kohkaavat siellä kaikenlaista. Argh.

Miks pitää olla noin hemmetin vaikeeta taas?! :headwall:

Siks ku et ole ennakoinu ja kääntäny rytmiä tarpeeksi ajoissa. Eihän sitä yhessä illassa käännetä jos on koko kesä valvottu. Meillä alettiin jo viikonloppuaki ennen vähän vekslaamaan ja aikasemmin unille. Tänää alko koulu ja hyvin meni. Ja nyt ollaan kivasti jo rytmissä.. eli nukkumassa.

No oonpa koittanut ennakoida. Noitten nukkumaanmeno on vaan ollut aina yhtä vaikeeta siitä lähtien, kun muuttivat yläkertaan ja mä en ole vahtimassa niitä. Eivät asetu nukkumaan. Sitten asettuisivat, jos istuisin vieressä niin kauan että nukahtavat mutta en mä nyt hitto soikoon ala kouluikäisiä enää nukuttamaan.

Jokaisesta itsekseen nukahtamisillasta ja kiltistioloillasta saa kymmenminuuttisen lisävalvomisen viikonloppuna. Jos kerta jo koululaisia, ni osaavat laskea tämän hienolla matikalla jo aika kannattavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Jokaisesta itsekseen nukahtamisillasta ja kiltistioloillasta saa kymmenminuuttisen lisävalvomisen viikonloppuna. Jos kerta jo koululaisia, ni osaavat laskea tämän hienolla matikalla jo aika kannattavaksi.

Tää oli hyvä idea, kiitos!

Meillä aloitetaan iltatoimet ja mennään sänkyyn puolta tuntia aikaisemmin jos menee hulinaksi. Ei monena iltana peräkkäin sitten menekään, mieluummin menevät ysiltä sänkyyn kuin 20.30 tai 20, jostain ihmeen syystä.. :whistle:

Yhteistyössä