Huomenna mennään isiä moikkaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Sinne sairaalaan. Tytön kans pitkät pätkät tuossa jo juteltiin asiasta. Tyttö ku mulle selitti että hän kovasti sit isiä hoitaa, sitte isiltä menee pipi pois ja sitten isi tulee takas kotiin. Kyseli kans että tuleeko isi nyt meidän kans kotiin. Kamala ikävä tytöllä! :'( Ja tietenki mulla kans.

Sinänsä vaan huono, kuulin tänään että toinen keuhko ei täyty ku puoliks. En ny oo varma et onks se se leikattu keuhko vai toinen.. 25 cm pituinen leikkaushaava on miehellä kyljessä :o Aikamoinen reikä siihen on tehty!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Hui! Mikäs hänellä on? :o

Tsemppiä!

Kuumeeton keuhkokuume, meni pahaks (palstatietäjät on kyllä toitottanu ettei sellasta sairautta olekaan vaan Meikun lääkärit on väärässä.. ;)) Toinen keuhko kasassa ja täynnä nestettä ja jotai muuta tavaraa, leikattiin to-pe välisenä yönä.

Nyt on kuumettaki ollu tuon leikkauksen jälkeen. Ja kovat kivut. Huomenna sit näkee että missä kunnossa on..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Hui! Mikäs hänellä on? :o

Tsemppiä!

Kuumeeton keuhkokuume, meni pahaks (palstatietäjät on kyllä toitottanu ettei sellasta sairautta olekaan vaan Meikun lääkärit on väärässä.. ;)) Toinen keuhko kasassa ja täynnä nestettä ja jotai muuta tavaraa, leikattiin to-pe välisenä yönä.

Nyt on kuumettaki ollu tuon leikkauksen jälkeen. Ja kovat kivut. Huomenna sit näkee että missä kunnossa on..

:|

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
voi että on kiva juttu että asiat on kuitenkin suht ok ja hyvin.
mä jo viikonloppuna referoin miehellekin kahvipöydässä teidän juttua :ashamed:

:hug:

On tää kyllä sellanen paniikinpaikka ollu. Mä viel ku oon suht tukiverkoton täällä, kaikki sukulaiset ja muut asuu kaukana. Palstalle ku on vähän stressiä purkanu ni vähän helpottaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja SaimaHarmaja:
Olen sairastanut kuumeettoman keuhkokuumeen vuonna -78, joten silloin ainakin ko. tauti oli olemassa. Kaksi viikkoa eristyksissä keskussairaalassa. Pikaista paranemista Heavyfreakin miehelle.

Joo kyllä se olemassa oleva tauti on. Keuhkokuvistahan ne sen diagnosoi eikä kuumeesta :D

Kiitos sulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Pikaisia paranemisia. Ihanaa, etta paasette moikkaamaan . Kotiinpaasysta ei varmaankaan ole ollut viela puhetta?

Ei oo ollu mitää puhetta vielä. Tulehdusarvot on viel aika korkeella ja 6 kertaa päivässä saa suoneen kahta eri antibioottia ja kipupumppu käytös.

Mutta ilmeisesti alkaa jo oleen sen verran paremmassa kunnossa että tänää jo sano mulle että hän ei jaksa siel maata enää ollenkaa, haluaa äkkiä kotiin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Kiva kuulla että miehesi voi jo paremmin =) Ja kyllä kuumeetonta keuhkokuumetta voi olla,mun äiti on sairastanu sen pariinkin otteeseen...tais toisella kertaa olla vielä raskaanakin,joten mie ainakin uskon sinnuu =)

Joo ja se kuumeeton on monesti pahempi. Ku ei sitä korkeeta kuumetta tuu ollenkaan niin ei välttis hoksaa heti että jotai on pahasti vialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Pikaisia paranemisia. Ihanaa, etta paasette moikkaamaan . Kotiinpaasysta ei varmaankaan ole ollut viela puhetta?

Ei oo ollu mitää puhetta vielä. Tulehdusarvot on viel aika korkeella ja 6 kertaa päivässä saa suoneen kahta eri antibioottia ja kipupumppu käytös.

Mutta ilmeisesti alkaa jo oleen sen verran paremmassa kunnossa että tänää jo sano mulle että hän ei jaksa siel maata enää ollenkaa, haluaa äkkiä kotiin.. :D

Ei siella sairaalassa kiva ole maata, ymmarran kylla miehesi halun paasta pikaisesti kotia.

Ei siella sairaalassa kiva ole maata, ymmarran kylla miehesi halun paasta pikaisesti kotia.

Joo, ei se herkkua ole. Itte olin kesällä 5 päivää Meikussa ja voi elämä ku ei siel aika kulje ollenkaa!! |O

Mies ollu nyt kuitenki jo toista viikkoo, tää on 9. päivä sairaalassa.

Voi raasu tuota tyttöö ku sil on ikävä. Laitoin tyttöö nukkumaan ja silittelin hetken. Tyttö eka mietti hetken ja sit selitti mulle että "Mennään isin tykö sinne sairaalaan. Minä menen isin kainaloon ja hoidan isiä kovasti, sitten menee pöpöt pois ja isille tulee hyvä mieli. Sitten mä otan äitiä ja isiä kädestä kiinni ja me halitaan, sitten me kaikki mennään yhdessä kotiin"

:'(

Yhteistyössä