Huomenna naimisiin! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja morsian minäkin:
Oi ! :) Onnea ! Kaksin aina kaunihimpi :)

Millon teidän häät? Uskomatonta että se suuri päivä on jo huomenna! Viime syksynä sanoin miehelle saunassa että "ajattele, häät on 9 kuukauden päästä" ja se tuntuu ihan eiliseltä!

Mutta jännittää jo, silleen kivasti :)

Kiitos kaikille onnitteluista, minä lähden viemään Menu-kortit juhlapaikan pöytiin ja käyn viemässä tarvittavat lapsen tavarat hoitopaikkaan, ettei huomenna tarvii huolehtia. Aamulla istun kello 8 kampaajan penkkiin ja sen jälkeen onkin aika tiukka aikataulu:) Klo. 15 me astellaan sinne alttarille:)

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Minä olin viime lauantaina ja olen kans edelleen maailman onnellisin. :heart:
Onnea!! :flower:

Onnea teille myös! Menikö häät putkeen ja suunnitelmien mukaisesti? Meinasitteko häämatkalle?

Kiitos. Kaikki meni just niin kuin haluttiin, oli ihanemmat häät kun osas edes kuvitella. :heart: Ja väsymys ja booli ja kuohari teki sen että loppu illasta muutama musta aukko.. :ashamed: Häädvd:tä odotellessa :D , nautin siis täysin. Pvä vaan meni ohi liian nopeeta ja tuntu et oli unessa ja tuntuu et siitä olis jo ikuisuus, mutta kaippa mä leijuikin sen 5cm maan pinnan yläpuolella koko pvän. :heart:

Häämatkalle lähtö on vielä vähän ? -merkki, riippuu saadaanko esikoinen hoitoon. Jos saadaan ni mennään. =)

Yhteistyössä