Huomenna me astellaan vihille, pakko on täälläkin hehkuttaa kun tässä luppoaikaa on, ennen viimeistä juhlapaikan tarkastusta. Mie oon varmaan nyt maailman onnellisin nainen! :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja morsian minäkin:Oi !Onnea ! Kaksin aina kaunihimpi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Minä olin viime lauantaina ja olen kans edelleen maailman onnellisin. :heart:
Onnea!! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja morsian minäkin:Oi !Onnea ! Kaksin aina kaunihimpi
![]()
Millon teidän häät? Uskomatonta että se suuri päivä on jo huomenna! Viime syksynä sanoin miehelle saunassa että "ajattele, häät on 9 kuukauden päästä" ja se tuntuu ihan eiliseltä!
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Minä olin viime lauantaina ja olen kans edelleen maailman onnellisin. :heart:
Onnea!! :flower:
Onnea teille myös! Menikö häät putkeen ja suunnitelmien mukaisesti? Meinasitteko häämatkalle?
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Onnea!!! :flower: =) Ihanaa hääpäivää! Meillä kohta 1 vuotishääpäivä.. :heart: