huomenna ruokakauppaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
ja ruokalistan väsäsin kuopuksen päikkäreiden aikana ja tälläinen siitä tuli:

to: kinkkukiusaus ja tuoresalaatti
pe: lihamureke ja perunat, kaalisalaattia
la: palapaisti ja perunat, porkkanaraaste
su: uunikalaa ja perunoita, kaalisalaattia, pikkuporkkanoita ja jälkkäriksi hedelmäsalaattia
ma: lihapullat ja kastike + perunat, porkkanaraaste

utelen... että eikös teillä jää aina edellis päivästä ruokaa sen verran, että sitä vois toisena päivänä lämmittää??
Itse kun aina teen tupla-annoksen... eilen laitoin lasagnea iltaruoalle ja tänään sitä syötiin iltaruoalla myös. Aamulla syömme yleensä puuron.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
utelen... että eikös teillä jää aina edellis päivästä ruokaa sen verran, että sitä vois toisena päivänä lämmittää??
Itse kun aina teen tupla-annoksen... eilen laitoin lasagnea iltaruoalle ja tänään sitä syötiin iltaruoalla myös. Aamulla syömme yleensä puuron.

Jää, esim. to kinkkukiusausta syövät perjantaina aamupäivällä kotona olevat.

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:

Ok. :) Kunhan aikani kuluksi kyselin, kun tuo ruoka on niin kallista, niin tulee ittellä aina mietittyä miten vois säästää.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:

Meil kans menee just noin... lounaaksi eilisen päivällistä jos sitä nyt jää...

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Eikö teillä syödä kuin yksi lämmin ruoka päivässä? Lapset tarttisi kyllä kaksi lämmintä ateriaa... tai yleensä ainakin niin.

Et lukenut koko ketjua. Siis esim. to iltapäivällä teen kinkkukiusauksen, mistä riittää perjantai aamupäivällä kotona oleville lounaaksi.

Kasviksia saisi mielestäni käyttää paljon moinpuolisemmin. Miksipä et tekisi oheen kasvilisäkkeitä?

Maailman helpoimpia olisivat:

Paista pannulla vaikkapa kesäkurpitsaa, paprikaa, munakoisoa, sipulia, fenkolia.

Keitä kukkakaalia, ruusukaalia, parsakaalia, lanttua, punajuurta.

Yhteistyössä