Huomenna sektioon menijä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nukuin sohvalla vajaan tunnin. Nukkuessa menee vielä ikävästi nenä tukkeeseen enkä saanut sitten enää unta.
Ei ole ketään varahenkilöä mukaan :( Mies tai ei ketään.
Mies itseäänkin kovasti harmittaa jos ei mukaan pääse. En tiedä estääkö tuollainen kurkkukipu sitten?
Jos tauti kulkisi saman kaavan mukaan kuin minulla niin miehen kurkkukivun pitäis helpottaa tämän yön aikana mutta eipä taida kulkea.
Minulla tuppaa menemään herkästi vielä toinen puoli nenästä tukkoon ja toivonkin että sairaalassa olisi jotain lääkettä leikkauksen ajaksi joka avaisi hengityksen? Etten vallan tukehdu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Nukuin sohvalla vajaan tunnin. Nukkuessa menee vielä ikävästi nenä tukkeeseen enkä saanut sitten enää unta.
Mies itseäänkin kovasti harmittaa jos ei mukaan pääse. En tiedä estääkö tuollainen kurkkukipu sitten?
Jos tauti kulkisi saman kaavan mukaan kuin minulla niin miehen kurkkukivun pitäis helpottaa tämän yön aikana mutta eipä taida kulkea.
Minulla tuppaa menemään herkästi vielä toinen puoli nenästä tukkoon ja toivonkin että sairaalassa olisi jotain lääkettä leikkauksen ajaksi joka avaisi hengityksen? Etten vallan tukehdu.

Nenäsuihketta kannattaa pyytää ja mainita tosiaan asiasta, siinä pöydällä olo on muutenkin vähän tukalaa välillä kun on maskia ja se peite rinnalla ym.. Siinä ainakin itse olin aika vaakatasossa, pyysin korottamaan vähän päätä tyynyllä ja sen sainkin. Kyllä mä uskoisin, että mies pääsee jos ei kuumetta ole. Kasvosuojus taitaa tulla hänellekin joka tapauksessa, muistelisin näin.

Jos sulla muuten on yskää tai aivastuttaa niin varaudu varomaan sitä haavaa ja tukemaan tyynyllä JA pyytämään noihin jotain lääkettä. Mulla oli nenä tukossa sektion jälkeen ja niistäminenkin oli tuskaa kun haavaan sattui älyttömästi se. Nenäsuihketta tuohon sain ja auttoi hyvin.

Muistan tuon olotilan..itsekin yksin valvoin ja odottelin aamua. Yritä tehdä jotain mukavaa vaikka se ei ehkä olekaan helpointa juuri nyt. :) Onnea matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nenäsuihketta kannattaa pyytää ja mainita tosiaan asiasta, siinä pöydällä olo on muutenkin vähän tukalaa välillä kun on maskia ja se peite rinnalla ym.. Siinä ainakin itse olin aika vaakatasossa, pyysin korottamaan vähän päätä tyynyllä ja sen sainkin. Kyllä mä uskoisin, että mies pääsee jos ei kuumetta ole. Kasvosuojus taitaa tulla hänellekin joka tapauksessa, muistelisin näin.

Jos sulla muuten on yskää tai aivastuttaa niin varaudu varomaan sitä haavaa ja tukemaan tyynyllä JA pyytämään noihin jotain lääkettä. Mulla oli nenä tukossa sektion jälkeen ja niistäminenkin oli tuskaa kun haavaan sattui älyttömästi se. Nenäsuihketta tuohon sain ja auttoi hyvin.

Muistan tuon olotilan..itsekin yksin valvoin ja odottelin aamua. Yritä tehdä jotain mukavaa vaikka se ei ehkä olekaan helpointa juuri nyt. :) Onnea matkaan!

Joo täytyy muistaa tuo haavan varominen. Onneksi yskä ei ole mitään puuskittaista ja jatkuvaa vaan enemmänkin sellaista "kurkkua kuivaa, köhköhköh" ja sitten menee pitkään ennen kuin tulee taas. Juominenkin auttaa mutta nythän en voi juoda tai mitään pastillejakaan enää syödä joten on vaan kärvisteltävä nokka tukkeessa.

Ei mene enää ku muutama tunti niin miehenkin herätyskello soi. Näkee hänen vointinsa. On hän ainakin nukuttua saanut :D Yhdeksältä jo kömpi nukkumaan ja kuorsaus kuuluu kun makuuhuoneen ohi kulkee :heart:
Kovasti tietysti toivoo pääsevänsä mukaan ja ettei tuo kurkkukipu estä sitä.
Sanoi että se on hänelle todella todella tärkeää.

Taidan tässä samalla aamua odotellessa vähän hääriäkin paikkoja vielä järjestykseen. On vaan niin siistiä ettei tiedä mitä rupeaisi siivoamaan :)

Dvd-pyörii tuossa kaverina.

Jännä yö, toivottavasti huomenna saa hetken nukuttuakin jossain vaiheessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja neonvihreä:
Alkuperäinen kirjoittaja neonvihreä:
monelta sun pitää olla sairaalassa?

Kello seitsämältä aamulla :)

Mulla on käynnistys ja mä kyl nukuin normaalisti. Toivottavasti oot pirtee.

Ei minua ainakaan nyt väsytä ollenkaan. Jännittää vain. Monikin asia. Menenkö yksin vai saanko tukea mukaan. Miten leikkaus menee. Olenko tukkoinen. Kuinka toivun jne. jne.

Yhteistyössä