M
m
Vieras
ei se lapsi yhdestä ylimääräisestä kakkupalasta tai jätskistä liho, kunhan arkena kotona terveellistä ruokaa. Mummoille hemmottelu sallittakoon...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:noh ehkä mä oon sit se kaiken pahan alku ja juuri kun yritän pitää jonkin sortin kuosissa painon ja kun joka neuvolassa on siitä mulle valitettu et kun paino menee liian korkeella.
Nyt tiedän et siihen tullaan puuttumaan.
Mä itse vaan koen tehneeni kaiken sen eteen et ruoka on mahdollisimman terveellistä, liikuntaa olis mukavasti jne.. kaikkea olis kohtuullisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos te ette "asu" anoppilassa, niin mitä väliä sillä on, jos tyttö saa jätskin lisäksi kakkupalan...?
toi oli esimerkki ja noita tapahtuu itseasiassa aika paljonki.
keksiä, jäätelöä, pullaa annetaan vaikka sanon ettei nyt ja ettei joka pvä tartte ja ja... " noku hää niin halus"
Eli onko tyttö usein mummolassa vai ei?
lokakuussa oli viikon ja nyt oli sen la-to kun mummo on vuorotteluvapaalla ja palaa takas töihin alkuvuodesta.
siksi viettää pitempiä aikoja koska mä oon melkein joka la töissä niin viikonloppuvisiitit ei useinkaan onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos te ette "asu" anoppilassa, niin mitä väliä sillä on, jos tyttö saa jätskin lisäksi kakkupalan...?
keksiä, jäätelöä, pullaa annetaan vaikka sanon ettei nyt ja ettei joka pvä tartte ja ja... " noku hää niin halus"
Äsken näitte harvon, nyt tätä tapahtuu paljonkin.
Eli?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:ja mä oon ite ollu isokokonen aina ja koulukiusattu koko ala-asteen koostani. haluisin vain ettei tytöllä olis samaa kohtaloo, vaikkakin voidaan kiustata ihan muusta syystä.
samalla haluisin myös tietää mitä mä itse teen väärin.
mä en käske tyttöö puntarille enkä käy hysteerisesti siinä. käyn siinä ja totean et ok. ja asia selvä.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos te ette "asu" anoppilassa, niin mitä väliä sillä on, jos tyttö saa jätskin lisäksi kakkupalan...?
lokakuussa oli viikon ja nyt oli sen la-to kun mummo on vuorotteluvapaalla ja palaa takas töihin alkuvuodesta.
siksi viettää pitempiä aikoja koska mä oon melkein joka la töissä niin viikonloppuvisiitit ei useinkaan onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos te ette "asu" anoppilassa, niin mitä väliä sillä on, jos tyttö saa jätskin lisäksi kakkupalan...?
Eli lapsen ylipaino on kerätty kotona, ei mummolassa.
Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta mielestäni olen oikeassa.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:No on se nyt himskatti lapselle kamalaa kun mummolassa kyläilyn jälkeen äiti hyppii seinille ku laps käy vaa`alla.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos te ette "asu" anoppilassa, niin mitä väliä sillä on, jos tyttö saa jätskin lisäksi kakkupalan...?
Eli?
paljon on mulle silloin jos tätä tapahtuu aina kun me ollaan siellä tai he ovat meillä.
Mä kiellän X asian niin mummo hoitaa.
muutoin ihana mummo ja mukava anoppi mut ei oikein ota todesta jos mä sanon jotain liittyen tähän asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Ehkä sitten niin ja turhaa pahoittelet. Ehkä siks mä just haluunki sen lekurin kans puheille et joku kertois mitä mä teen väärin. Ku ite en nähtävästi sitä ymmärrä. Tytölle en missää nimes mitää tästä puhu tai sano. itekseni mä nää mietin ja ukolle puhun.
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos te ette "asu" anoppilassa, niin mitä väliä sillä on, jos tyttö saa jätskin lisäksi kakkupalan...?
Eli?
paljon on mulle silloin jos tätä tapahtuu aina kun me ollaan siellä tai he ovat meillä.
Mä kiellän X asian niin mummo hoitaa.
muutoin ihana mummo ja mukava anoppi mut ei oikein ota todesta jos mä sanon jotain liittyen tähän asiaan.
Sä siis joka kerta punnitset lapsen kotoota lähtiessä,ja sit kotiin tullessa?
Koita nyt edes olla puhumatta lapsen kuullen tuosta todellakin naurettavasta asiasta.
Kukaan liho oikeasti yhden kakkupalan vuoksi tuon vertaa,eikä ainakaan pysyvästi.
Sairastahan tuo touhu jo on.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaisit lapsesi itse:Minkä IHMEEN takia teidän lapsi on noin paljon mummonsa hoidettavana, jos se kerran sinua häiritsee??
no mummo asuu 250km päässä ja ei täs useinkaan tavata noin muuten.
HEI HALOO, PAINON KUULUUKIN VAIHDELLA!
On täysin normaalia että se vaihtelee jopa päivän aikana kilon kaksi :headwall:
Mut juu, syytä sinä vaan anoppia :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Ehkä sitten niin ja turhaa pahoittelet. Ehkä siks mä just haluunki sen lekurin kans puheille et joku kertois mitä mä teen väärin. Ku ite en nähtävästi sitä ymmärrä. Tytölle en missää nimes mitää tästä puhu tai sano. itekseni mä nää mietin ja ukolle puhun.
Teetkö edes mitään väärin? Jos tyttö ei näytä lihavalta, jos teillä on ruokavalio kunnossa ja lapsi liikkuu paljon, ja painokäyrä ei oo lähtenyt jyrkkään nousuun, niin ehkä lapsi vaan on timmissä kunnossa ja rotevampi luustoltaan?
Älä ressaa
Mutta älä anoppiakaan syytä.
Alkuperäinen kirjoittaja naamakala:kauheeta liioittelua taas täällä. äiti punnitsee lapsen ennen ja jälkeen mummolan, kauhee kontrolli tms... hahahah hey c´moon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui kamala, yksi kakkupala :'( Nyt tenava vaan juoksemaan kymmenen kilsan lenkki!
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Tän aloituksen on pakko olla provo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja naamakala:jos mä ny käsitin ni tota tapahtuu aina kun he ovat anoppilassa, ja aina kun lapsi on siellä "pidempään" ja aina kun anoppi on heillä eli ei ollut se yks reissu tai yks kakkupala. jos lapsen annetaan ahmia herkkuja ihan tolkuttomasti äidin "kieltojen"ohi ni ei sekään oikeen oo. joku raja lapsen herkutteluunkin. ja jos äiti kieltää, ettei enää (ei sen tartte olla hysteeristä laskemista, vaan et nyt on syöty tarpeeks) ni ei se anoppi tai kukaan muukaan saa sitten antaa.