Huomenta , Ihanaaa, perjantai !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tuuli vinkuu .. kamala tuuli ulkona :) Mutta eipä se latista mun hyvää ja pirteää oloa.

Kohta työpäivä tekemään, sitten pääsee viikonlopun viettoon. :)
nyt maistuu aamukahvi :xmas:

Huomenta! Eijjo ihanaa, siis juuri tänään, yleensä perjantai on kyllä ihaninta... Oon vielä pienesti kipeä, viimeinen päivä sairaslomaa, heräsin puoli neljä kun suu tuntu hiekkapaperilta, tänään pitäis jaksaa olla ylipirteän lapsen kanssa puoli kahdeksasta puoli neljään, saman tempun tein jo eilen ja miehen tullessa töistä olin jo valmis hyppäämään katolta...
Illaks olen lupautunut videokuvaamaan yhden pelin ja sen jälkeen kerkiän nukkua ehkä kaksi tuntia kun pitää mennä töihin. En tod.näk. ole niin sairas enää että saisin lisää saikkua enkä sitä kyllä haluakaan, mutta nukkuma-aikaa ois ihana saada lisää elämään ylipäänsä...

Nooh, enää vajaa kuukausi ja alkaa äippäloma, saan toivottavasti muutaman viikon huilata terveenä ennen kun noita rakkaita kullanmurusia on yhteensä kaksi =)

Joo, tosi mahtavaa huomenta. Heräsin ennen sian pieremää ihan turhaan. Hoitolasten piti tulle 6.00 ja sain vartti sen jälkeen viestin, että tuleevatkin vasta 9.. Ihan hiton hienoo, kun osataan ajoissa ilmottaa..

Huomenta!
Kamalasta tuiskuttanut lunta täällä. Oli kinoksia tiellä jo ja mies kävi jo aurailemassa 5 aikaan. Ainoo että onkohan tuulu jo lisää :| Menee iltapv hommat muutoin aika vaikeeksi...

huomenta tààltà kahvikupposen ààrestà. kaikkea kivaa luvassa tàksi pàivàksi: kun vien tytòn kouluun niin menen heti perààn kahvilaan. sitten kampaajalle.
voisi laittaa lahjat pakettiin ja illalla nàhdà ystàvià, mennà ulos syòmààn

JA ENNENKAIKKEA se lakko loppui :)

Huomenta! Ja paranemisia sairastaville.

Vaikeaa yrittää pysyä pirteänä kun on näin pimeää, tosin ulkona taitaa olla niin kylmä, että varmasti piristyy. Kamala joulustressi, vaikka periaatteessa ei tarvis stressailla ollenkaan ja tämä on vielä ensimmäinen "oma" joulu, jota en vietä porukoitten kanssa, niinku aiemmin on ollu tapana.

Mamma italiana, kuinka lämmintä siellä on nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22634225:
Huomenta! Ja paranemisia sairastaville.

Vaikeaa yrittää pysyä pirteänä kun on näin pimeää, tosin ulkona taitaa olla niin kylmä, että varmasti piristyy. Kamala joulustressi, vaikka periaatteessa ei tarvis stressailla ollenkaan ja tämä on vielä ensimmäinen "oma" joulu, jota en vietä porukoitten kanssa, niinku aiemmin on ollu tapana.

Mamma italiana, kuinka lämmintä siellä on nyt?

just nyt parvekkeella +4 C
tàssà sààennustus tuleville pàiville: Previsioni meteo, Meteorologia - Meteo.it

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22634256:
Voisin vaihtaa milloin vain paikkaa sun kanssasi. :D Täällä on forecan mukaan -17 ja tuntuu -22 asteelta, kun laskee tuulen purevuuden mukaan.

Kohta pitäis lähteä bussipysäkille hytisemään. Ei naurata.

Meillä mittarissa -7.1 ja tuulen purevuudeksi näyttää -15.3 eli reilusti tuplaantuu. x)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22634256:
Voisin vaihtaa milloin vain paikkaa sun kanssasi. :D Täällä on forecan mukaan -17 ja tuntuu -22 asteelta, kun laskee tuulen purevuuden mukaan.

Kohta pitäis lähteä bussipysäkille hytisemään. Ei naurata.

huh, aika kylmàltà kuulostaa. me olemme pian tulossa suomeen, pitàà vissiin kerrankin investoida kunnon toppavaatteisiin. nàà italialaiset hytisee jo nyt, minua hymyilyttàà (vaikka myònnààn ettà jos ei pukeudu kunnolla , hytisen itsekin. ihan hameessa ajattelin tareta tànààn ;) )

Yhteistyössä