HuOmenta , JiBBiii !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Jo torstai !! :)
Viikonloppu lähellä . Lupaa viikonlopuksi aurinkoa ja +7 etelään. Tänään vielä lupaa vettä taivaan täydeltä. Eipä haittaa työpäivänä yhtään.

Kahvia tässä hörpin. Päivä alkaa taas mukavasti :) .

Huomenta!

Nyt kyllä ottaa päähän - oon illalla unohtanu ruuan hellalle ja pilallahan se on :headwall: Hitsit mää oon tyhmä :mad:

No jospa tää päivä tästä paranis pikkuhiljaa.. työharjoitteluun suuntaan mäkin ja illalla olis sitte vuorossa siivousta ja leipomuksia. Lauantaina kahvitetaan meidän kolmivuotiaan kummit ja mummit =)

Huomenta vaan. Harmaana tänään täällä, mutta mieli ei onneksi ole synkeä. =)
Ihan kivat veronpalautukset tiedossa, töissä on tänään vohveleita jälkkäriksi ja mulla on tosi hyvä fiilis tulevasta tentistä viikonlopun teho-opintojen jälkeen.

Huomenta!
Tylsän harmaata, mutta lumet sulaa.

Paljon hommaa, kun kaikki paska paljastuu lumen alta, kirjaimellisesti. Mutta ei se mitään, huomenna pääsen tekemään harjoitustöitä koulua varten, tänään illallakin voisi yrittää yhden sopia.
Nyt odottelen kahvin tippumista ja herättelen esikoisen kouluun.

Huomenta! Kerrankin oli kiva herätä työkoneen ääneen, katuja lakaistaan, ihanaa! Jos vaikka sais ostettua itselle uudet juoksukengät synttärilahjaksi ;) Palkkapäiväkin pitäis olla ja tyttökin heräs oikealla jalalla. :heart:
Ihanaa kesän odotusta!

Yhteistyössä