HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
Oi kyllä, huomenna jo perjantai :) Eilinen päivä menikin siinä työn merkeissä 8-21, ja nyt aamuvuoro... Ja huomenna taas iltakymppiin töissä.. Ai että mä nautin kun viikonloppu tulee ja saa levähtää!
Kahvi maistuu hyvältä :p

No jaa- mä vietin puoli yötä päivystyksessä mun korvan takia. Viimeviikolla mulla alko korvatulehdus ja lääkäri oli määränny liian laimeita antibiotteja. Nyt sit toinen lääkäri kauhisteli kuinka pahaan kuntoon korva on päässy ja tulehdus levinny korvan ulkopuolellekkin. No nyt on sitten kunnon lääkitys... Vielä pitäs yksi koe käydä aamulla tekemässä, ja sen jälkeen kotiin viettämään sairaslomaa.

Huomenta :)

Meillä on molemmat lapset kotona kipeinä, pienemmän kuume ei meinaa millään pysyä aisoissa :/ Toisaalta on mukavaa että saan heitä hoivata, toisaalta taas koko ajan stressaa ihan älyttömästi että mitä mä teen jos kuume vielä nousee, esikoinen yskiikin vähän ilkeästi.. Jahas.. poltin näköjään puuron pohjaan.. Huomenna piti saada ukon kanssa laatista, toooooosi pitkästä aikaa.. Mut ei sit :/ *vali*

Huomenta!
Mie meinasin tänään viettää siivouspäivää kuhan saan lapset vietyä hoitoon, tai ainakin aloitella ja jatkaa huomenna :) ja huomenna sit kuhan mies pääsee töistä, suunnataan kohti mökkiä.

Huomenta!Ulkona täälläkin 11 mittarissa ja sateisen näköistä. Tavallaan jipii mutta tytöllä maastokisat+kävelyretki luokan kanssa, joten toivotaan että ei sitten kaatamalla ala sataa....

Huomenta! Ihan tylsää olla saikulla, haluisin töihin jo. Ja viikko pitäisi vielä olla. : / Tietääkö muuten joku että saako töihin mennä saikulla jos tuntee olevansa työkuntoinen ja ei ole mistään tarttuvasta kyse? Pomo kyllä käski olla murehtimatta tuosta töihin paluusta mutta kun on tunnollinen niin on. :D

Tässä saa sentään pikkaisen pakkaus"lomaa" kun 2 viikon päästä pitäisi muuttaa. Eilen kävin taas katsomassa uutta kämppää ja joka kerta tykkään siitä enemmän. :D

Huomenta vaan!

Täällä jo tuossa muutaman tipan pudotti vettä, mutta ei tainut kuitenkaan enempää sataa... Olis nyt vähän enemmän saanut sataa....

Mä täällä saikkuilen, moneskohan viikko lie menossa? En enään pysy laskuissa muknana, tällä erää kait kolmas viikko. Pitäis käydä koululla, mutta ei huivta sitten pätkän vertaa... *huoh*

Yhteistyössä