Huomenta joka kotiin !!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Iik, meillä poitsun eka tarhapäivä tänään, mua jännittää ihan hirveesti ja heppu kiskoo tyynen rauhallisesti aamumaitoaan peiton alla. Miten sen voi jättää sinne, yksin ja itkevänä, multa murtuu sydän :/ Mut toivottavasti nopeesti sopeutuu ja alkaa nauttimaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Huomenta!

Iik, meillä poitsun eka tarhapäivä tänään, mua jännittää ihan hirveesti ja heppu kiskoo tyynen rauhallisesti aamumaitoaan peiton alla. Miten sen voi jättää sinne, yksin ja itkevänä, multa murtuu sydän :/ Mut toivottavasti nopeesti sopeutuu ja alkaa nauttimaan!

Varmasti menee hyvin :) Tykkää sitten kuitenkin siellä olla. Kavereita ja tekemistä :):)

Huomenta!

Mulla on vielä tää viikko tätä "lomaa" ja sit lapset hoitoon ja aikuiset opintojen pariin :)
Tsemppiä kaikille töihin ja hoitoihin! Mulla on sama edessä kuopuksen kanssa ens viikolla. Esikoisen puolesta ei enää jännitä; se oottaa päiväkotiin paluuta kuin kuuta nousevaa :whistle:

Huomenta! kohta lähden eväitten tekoon ja sitten herättelen hoidokit.Tänään menemme retkelle metsään ja suunnitelmissa laittaa tulet laavulla ja paistaa makkaraa ja syödä vähän herkkujakin siellä =) sitten päikkäreille tullaan takasin. Aivan täpinöissä oli porukat aamulla jo kun tulivat hoitoon.
Toivon kaikille oikein mukavaa päivää :wave:

Huomenta! Lapsi oli herännyt itsekseen jo ennen minua, kaikki aamutoimet on tehty ja kouluun tarttee mennä vasta yhdeksään. Eli meillä katsotaan piirrettyjä. Tänään pääsen vyöhyketerapiaan. =)

Huomenia!

Mie kuopuksen kans jo ylhäällä, esikoinen nukkuu kuin myös mies, joka oli yön töissä..Veljeni soitti yllättäen joku puol tuntia sitten että tuli koululleen liian aikasin, kun isä oli työmatkallaan sen heittänyt, ja että haluaa tulla meille nukkumaan hetkeks..meiltä kun ei veljen kouluun oo pitkä matka.:)

Yhteistyössä