Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Huomenta vaanMä tulin just äsken kotiin. About 3 tuntia meni kotimatkaan, mutta matka oli antoisa. Kuin laivat yössä kohtasin useammankin ihmisen viime yönä. Olen taas neljä elämäntarinaa rikkaampi. Toivottavasti pystyin antamaan näille neljälle myös jotain itsestäni.
Terassilla ja sen jälkeen karaokebaarissa. MINÄ en laulanutAlkuperäinen kirjoittaja zxz:Hei missas kavit ,paitsi syomassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Huomenta huomenta!
Täällä ei ole edes nukuttu koko yönä :snotty: Molemmat tytöt kovassa kuumeessa ja molempia sai vuoronperään käydä yöllä hoivaamassa. Isomman kanssa noustiin suosiolla ylös jo ennen kuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Terassilla ja sen jälkeen karaokebaarissa. MINÄ en laulanutAlkuperäinen kirjoittaja zxz:Hei missas kavit ,paitsi syomassa?![]()
Tai ainakaan ajeta sikoja itsemurhan partaalleAlkuperäinen kirjoittaja zxz:Aivan oikein, eihan niita helmia sioille anneta
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tai ainakaan ajeta sikoja itsemurhan partaalleAlkuperäinen kirjoittaja zxz:Aivan oikein, eihan niita helmia sioille anneta![]()
Mä ihan puhtaasta lähimmäisenrakkaudesta jätän laulamatta :saint: Oli kyllä oikein mukava ilta. Hyvä seura, hyvä ruoka ja hyvä viini. Kotimatkakin oli lopulta aika mukava, vaikka jalkapohjat ovatkin hieman hellinä paljain jaloin talsimisesta. Mutta sentään mua yritettiin iskeäkin B)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Huomenta.Todella kaunis sää kemissä. Haluttais lähteä hölkälle mutta kun en jaksa.On ollut ällö olo jo neljättä päivää eikä ota loppuakseen.Raskaustestinkin tein eilen mutta negaa se näytti. Tympii kun mitään ei jaksa tehdä tän olon takia!
Sanotaan pikemmin niin, että harvoin enää käyn paikoissa, jossa mua edes yritettäisiin iskeä. Ja kun ei ole enää aikoihin ollut nuori eikä nätti, niin eipä noita iskijöitä ainakaan jonoksi asti ole ollutAlkuperäinen kirjoittaja zxz:Et ola iskettavissa? Vai onko se sama ,etta ei helmia sioille?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sanotaan pikemmin niin, että harvoin enää käyn paikoissa, jossa mua edes yritettäisiin iskeä. Ja kun ei ole enää aikoihin ollut nuori eikä nätti, niin eipä noita iskijöitä ainakaan jonoksi asti ole ollutAlkuperäinen kirjoittaja zxz:Et ola iskettavissa? Vai onko se sama ,etta ei helmia sioille?![]()
Hassua kyllä...tämä iskijä ilmaantui bussipysäkille, missä lepuutin taapertamisesta kipeytyneitä jalkojani. Nyt vähän harmittaa... olisi voinut olla villiä seksiä tiedossaTyhmä minä :headwall: :headwall: :headwall:
No hän olisi kovin mieluusti hieronut ihan mistä vaanAlkuperäinen kirjoittaja zxz:Oishan han voinut ehka hieroa jakojasi ,jos ei nyt ihan seksiin ois ryhtynyt keskella kaupunkia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No hän olisi kovin mieluusti hieronut ihan mistä vaanAlkuperäinen kirjoittaja zxz:Oishan han voinut ehka hieroa jakojasi ,jos ei nyt ihan seksiin ois ryhtynyt keskella kaupunkia.Ja oikeasti aika söpö tyyppi, vaikka puhuikin jyväskyläläisittäin murtaen. Perhana...luultavasti viimeinen kerta, kun kukaan koittaa mua iskeä bussipysäkillä. Tai muuallakaan. Ja mä en lähtenyt mukaan. Ei ole aina mullakaan kaikki inkkarit kanootissa
![]()
Öitä :wave: Mä taidan lähteä puudelin kanssa aamulenkille ja sitten nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Ymmarran taudin luonteen taydellisesti mulla on myos vaikeuksia naiste suhteen. Kuule kiitos seurasta, se on jalkeen puolenyon, pitais menna pehkuihin.
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Oi elämä mikä ilma ! 12 km juoksulenkki takanaEikä kaupungissa näkynyt muita . Mahtavaa Hiljaisuus vallitsi . B) B) Linnut antoi lenkki musiikkia korville !
Nyt nautitaan puuroa perheen kanssa.![]()