HuOmenta! Keskiviikkoa jo pukkaa . ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Mulla ei niin hyvä aamu . Kun meinaa tuo lentsu kiusata. Ja nyt tässä kuuntelen oloani , mennäkö töihin. On niiiin korkea kynnys jäädä kotio . Vaikka se on hölmöä. :( Illalla oli aivan sietämätön olo . Nyt sama kuin eilen aamuna, että olo tuntuu ok, mutta kun töissä se olo alkaa pahenemaan... et jos nyt menen töihin, olenko illalla vielä pahemmassa kunnossa. :( Kohta pitää ratkaista. Ei kamalan hyvin nukuttuakaan tullut.

TOivottavasti muilla parempi aamu ! :)

Jos on kuumetta/lämpöä jäät ainakin kotiin! Mulla pitäisi olla yö vielä. Ihan väsynyt, mutta heräsin kesken unien, kun liian aikaisin yritin petiin. Taatusti nukuttaa kun ylös pitäisi päästä.

Ei kuumetta. Ei toi kuume koskaan nouse. :( Ku tauti iskee niin se iskee kunnolla. Mutta mä koitan jaksaa. Palailen ajoissa kotio jos siltä tuntuu .

Nyt aamupalaa :p :p
KAhvi maistuu taas niin hyvälle.

Huomenta!
Tuli Espanjasta viestiä, että käyvät katsomassa meille asuntoa :p Olisipa ihanaa saada nyt jo varattua uusi koti. Siellä toimivat varsinkin noissa asuntoasioissa kauhean hätäisesti, jopa muutamien päivien varoitusajalla, mutta kyllä tällaisella paksuna olevalla varman päälle pelaajalla olisi tosi paljon stressittömämpi kesäkuu, jos olisi siellä jo kämppä tiedossa..

maraboulle tsempit, lähdet sitten ajoissa kotiin, jos tuntuu töissä kurjalta!

Huomenta!
Mulla on kurkkukipu jo vähän hellittänyt, mut aika tukossa oon edelleen. Aloitan päiväni Panadol hotilla kahvin sijaan :whistle: Pakko lääkitä, että on illalla iskussa B)
Tsemiä marabou :hug:

HUomenta! Ihanaa että on seksiviikko :) koti elämä hymyilee ja töissäkään ei pahoja ongelmia, tavallista tylsää olo vain. ENs viikolla pääsykokeisiin jos vaikka sais muutettua alaa :heart:

Nokka täällä kans tukossa, vielä kuitenkin syytän siitinpölyä kun ei muita oireita ole.

Huomenia!
Justiinsa tuossa vääntäydyin ylös, olin saarrettu kun lapset oli kömpineet viereen, kummallekin puolelle :heart: Olipa ihana kattoa niitä kun ne oli niin rauhallisina, tuhisivat vaan :laugh:

Jo heräsivätkin ja omenaa kuulemma haluavat..kun sanoin että äiti ei oo saanut ees aamukahviaan ja jo lapset vaativat kaikkee, niin kuopus sanoi että saat sinä äiti ottaa kahvia, tottakai! :D Jee, lupa myönnetty..kahvinkeittoon siis mars!

maraboulle t semppiä ja voimia,menet sitten kotiin,jos olo tulee huonoksi. :hug:
Minä olen kesälomalla ja silti en osaa nukkua,heräsin jo 06 maissa ja keitin isännälle ja itselle kahvit,no nukkumaan menin jo 22 jlk,kun se todistettavasti syyllinen loppui.
Imuria pitäisi kuljetellla tässä aamupäivästä,kun poika mennyt kouluun,jäädään 6v kanssa kotia. Oikein mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille! B)

Kiitos tsempeistä ja sisulla työpäivä vedetty läpi . Viel ois kaksi päivää.
TOsiaan se kamala kurkkukipu vaihtui sitten lentsuksi. Tylsää oli äsken syödä, kun makuaisti kadoksissa. :( mutta kyllä sitä sitten taas kohta muistaa, miten ihana on olla terve. =)

Yhteistyössä