Huomenta! Kyselin eilen siitä neuvolasta

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
ja se täti soitteli eilen ja aika olisi ollut huomiseksi aamuksi mutta tultiin siihen tulokseen että uudelleensynnyttäjä kun olen niin ei tartteis vielä tulla kun ei siel viel mitään näy ja olossakaan ei valittamista.

Ja jos tässä välissä jotain vuotoja tulee niin sitten päivystykseen.

Mutta nyt miulla on vähän sellanen tunne et miul ois pissatulehus :$
Viime raskaudessa oli 3 kertaa. Että kannattaskohan miun soittaa sinne neukkuun vai sit sinne päivystykseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
neuvolaan. voi laittaa lähetteen labraan puhelinkeskustelunkin perusteella.

eli siis mie käyn vaan pissimässä siel? Näin mie vähän muistelinkin. En vaan oikein tiennyt et kumpaan soitan kun sanoi että jos välissä jotain ilmaantuu niin sitten sinne päivystykseen

mulla oli yhdessä vaiheessa oireita ja soitin vaan neuvolaan ja täti laitto lähetteen labraan ja kävin sitten vaan labrassa ja sain tulokset neuvolasta puhelimen kautta
 

Yhteistyössä