ja se täti soitteli eilen ja aika olisi ollut huomiseksi aamuksi mutta tultiin siihen tulokseen että uudelleensynnyttäjä kun olen niin ei tartteis vielä tulla kun ei siel viel mitään näy ja olossakaan ei valittamista.
Ja jos tässä välissä jotain vuotoja tulee niin sitten päivystykseen.
Mutta nyt miulla on vähän sellanen tunne et miul ois pissatulehus :$
Viime raskaudessa oli 3 kertaa. Että kannattaskohan miun soittaa sinne neukkuun vai sit sinne päivystykseen
Ja jos tässä välissä jotain vuotoja tulee niin sitten päivystykseen.
Mutta nyt miulla on vähän sellanen tunne et miul ois pissatulehus :$
Viime raskaudessa oli 3 kertaa. Että kannattaskohan miun soittaa sinne neukkuun vai sit sinne päivystykseen