HuOmenta ! Lumista sellaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="miia";23459824]Hyvää huomenta :). Kaksi viikkoa lomaa edessä. Lapsi nukkuu vielä. Jos aamukahvit keittäisi kohta.[/QUOTE]

Vau . Pitkä loma edessä - mukavaa lomaa !!! :)

Huomenta!

Taas loppui uni kesken ku kai jännittää, tänään työharjotteluun päiväkotiin. Oottelen kahvia ja miestä kotiin töistä, taiskin just tulla.
Aletaan sit pikkuhiljaa herättelemään lapsia hoitoon niin pääsee mies nukkumaan.

Mukavaa maanantaita itse kullekin!

Huomenta.

Todella ikävä keli ulkona. Lunta taas ja aikamoinen tuuli vielä tuivertaa.
Tampereelle oon lähdös ajelemaan ja aikaa varaan kyllä nyt reilusti enemmän matkaan mitä eilen vielä suunnittelin

Huomenta!

Mää koitan tääällä toipua viikonloppureissusta, väsyttää ihan sikana
b020.gif

Poika pitäis lähtä kasiksi viemään 3-neuvolaan, mut taitaa hänkin olla aika naatti, ku ei oo vielä pihaustakaan kuulunu. Jos kahvilla aloittelis nyt kuitenkin tän virkistäytymisprosessin :)

Huomenta!
Täällä ovat kaikki ihan töttöröö, koirakin. Ei oikein meinaa tämä päivä startata. |O
Tyttökin taisi vilustua viikonlopun jäljiltä. :snotty:

Huomenta!
Vauva nukkui tosi levottomasti, joten minä myös. Ihanaa kun kello soi ja pääsi aamukahville rauhassa. Parikymmentä astetta on luvattu tälle päivälle ja puolipilvistä. Taidetaan lähteä koko porukalla leikkipuistoon (kunhan loput heräilee :D), kun ei miehelläkään taida olla ainakaan kovin pitkää juoksulenkkiä lauantain puolimaratonin jälkeen.

Musta ei vaan oikein oo tonne hiihtoladulle, eikä pulkkamäkeen.
Ja kyllä alkaa olemaan piha niin täynnä lunta ettei tiedä mihin tätä uutta kolalla työntää.... Ja sitten kun tää tästä joskus sulaa niin voihan olla piha aikas märkä....

Lunta tullut täälläkin,odottelin jo pyöräilykelejä että sujuis työmatkat nopeammin.Viikonloppu mennyt nopeasti,koira alkaa jo tottua uuteen perheenjäseneen ja kisu myös koiraan.Iltavuoroon meno olis edessä.

Yhteistyössä