Huomenta! Mitäs naiset tänään :)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Minulla on vapaa päivä ja ajattelin jotain kiva tehdä lasten kanssa, mutta ihan kotona, kun hekin saivat juosta mun kanssa töissä koko kuukauden ajan. Jotain hyvää ruokaa, elokuvia, hain heille askarteluun kaikenlaista ja teemme keksit mitä he voivat koristella. Sellainen vapaa päivä :p

Mulla on tänään jälkitreenien vetovuoro. Koirailuja siis.
Toivon, että pääsen ajoissa sieltä, jotta pääsen vielä hiihtämään. Musta on tullu urheiluhullu :O

Lapsia täälläkin.

Ulkoillaan aamupäivällä ellei tonne jäädy. Lounaaksi paistelen muikkuja. Sit kuskaan vanhimmat mummulaan viettämään rauhallista iltaa tän kakarahullunmyllyn sijaan ja illalla saunotetaan pienimmät.

Ihan kivaa siis tiedossa. :)

Lapsia täälläkin.

Ulkoillaan aamupäivällä ellei tonne jäädy. Lounaaksi paistelen muikkuja. Sit kuskaan vanhimmat mummulaan viettämään rauhallista iltaa tän kakarahullunmyllyn sijaan ja illalla saunotetaan pienimmät.

Ihan kivaa siis tiedossa. :)

Miten sä teet muikkuja :)? Mä tykkään näistä itsekin joskus tumman oluen kanssa.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Miten sä teet muikkuja :)? Mä tykkään näistä itsekin joskus tumman oluen kanssa.

Kierittelen ruisjauhoissa ja levitän uunipellille. Vuolen voisiivuja päälle ja ripsottelen kunnolla karkeaa merisuolaa. 225 astetta ja kunnes ovat kivan ruskeita.
(joo paistinpannnulla tulisi parempia mutten kyllä viitsi melkein kymmenelle paistella niin)

Sormisyötävänä minusta parasta! Ja jees, vaikka sen oluen kera. :p

Lapset popsivat sellaisenaan, osa dippaa remouladekastikkeeseen ja osa etikkaveteen.

Oijoi, muikut olis hyviä mutta lapset valittaa ruotoja vaikka miten pieniä olisivatkin.

Meillä taidetaan käydä kaupassa, siivoilla ja ehkä leipoa jotain pientä..tai sit leivotaan vasta huomenna. Mies on töissä ja mie tyttöjen kans kotona.

awww pullat :P

Tuntu en ole 1000vuotta syönyt ne ja mieli tekee niin paljon. Pitääkö minun tänään syödä vaikka keksit mitä teemme lasten kanssa pitkästä aika ;D, jotain makea mieli tekee saada, mutta kun päätin olla niin kauan dietillä ja ylläpitää kropan ennen kun laihdun synnytyksen jälkeen -_-

Huomenta Milanna :)

Minä olen pitkästä aikaa kyläilemässä. Viime viikonloppu menikin flunssaista lapsenlasta hoitaessa, joten tää on ihan mukavaa vaihtelua.

Muikuista puheen ollen...

yG7o.jpg

slurp.gif

Sairastetaan. Lapsista kaks on kipeenä. Ittelläki alkaa tuntua siltä että sama tauti iskee. Ajattelin täs ny tänään siivota ennenku kunnolla jysähtää päälle.

Meillä on sokeritoukkia :$. On niitä täs asues näkyny alusta asti vessas sillon tällön. Mutta viime aikoina oon nähny niitä joka päivä, yleensä vielä useamman. Ja viikon aikana oon pongannu yhen makkarista ja yhen tuulikaapista. Maanantaina soitan vuokranantajalle ja kysyn et mitäs nyt? Tiedän kyllä ettei ne halua noille mitään tehdä mutta antakoon mulle sit toisen kämpän.

Huomenta Milanna :)

Minä olen pitkästä aikaa kyläilemässä. Viime viikonloppu menikin flunssaista lapsenlasta hoitaessa, joten tää on ihan mukavaa vaihtelua.

Muikuista puheen ollen...

yG7o.jpg

slurp.gif

Täälläkin flunssa on ollut :). Minulla pientä vain :D

Ahhh muikut ja tumma olut :P. Tekis mieli kauppaan jo lähteä ;D. Kun se ruokaa sopii jopa mun diettiin.

Muikkuja...mulla on kokemusta muikkuövereistä kun kiskoin toissa kesänä kahdesta verkosta yli 300 muikkua (kyllä, laskin ne :D ) Ei tuon rupeaman jälkeen tehnyt mieli hetkeen jos toiseen muikkuja vaan nyt taas vois maistua. Taidan hakea kaupasta kun on kaikkialla tarjouksessakin. Noi omat kalastetut muikut on syöty jo aikapäiviä sitten.

Muuten mulla onkin tällä hetkellä peuran jääpaisti maustumassa. Liha oli yön yli uunissa. Pulkkamäkeenkin vois tänään lähteä tai vaikkapa luistelemaan.

Sairastetaan. Lapsista kaks on kipeenä. Ittelläki alkaa tuntua siltä että sama tauti iskee. Ajattelin täs ny tänään siivota ennenku kunnolla jysähtää päälle.

Meillä on sokeritoukkia :$. On niitä täs asues näkyny alusta asti vessas sillon tällön. Mutta viime aikoina oon nähny niitä joka päivä, yleensä vielä useamman. Ja viikon aikana oon pongannu yhen makkarista ja yhen tuulikaapista. Maanantaina soitan vuokranantajalle ja kysyn et mitäs nyt? Tiedän kyllä ettei ne halua noille mitään tehdä mutta antakoon mulle sit toisen kämpän.

Hei, sama juttu on ollut eli sokeritoukkia, saimme ne pois. Meillä ongelma jatkuvasti tulee tavaroita ja joka kerta saamme jotain asukkaita tänne lisää -_- tai ei ihan joka kerta mutta 2krt jo ollut ongelmana :D

Huomenta!
Täällä siivous pyykkäys päivä.
Siinä sivussa keitetään 20 l siskonmakkarasoppaa ja tarjoillaan 30-35hlö.
Kynttiläkutsut odottavat vielä illalla.
Päivä päättyy lämpimään saunaan.

Hei, sama juttu on ollut eli sokeritoukkia, saimme ne pois. Meillä ongelma jatkuvasti tulee tavaroita ja joka kerta saamme jotain asukkaita tänne lisää -_- tai ei ihan joka kerta mutta 2krt jo ollut ongelmana :D

Ei kai sokeritoukat tavaroitten mukana tuu? Tai en tiedä mutta oon kuvitellu että tulevat muuta kautta. Täs ne oli jokatapauksessa jo valmiiksi mutta alkaa vissiin olla jo aika paljon niitä. Eihän ne ihmiselle mitään tee mutta ovat vaan niin ällöttäviä.

Muikkuja...mulla on kokemusta muikkuövereistä kun kiskoin toissa kesänä kahdesta verkosta yli 300 muikkua (kyllä, laskin ne :D ) Ei tuon rupeaman jälkeen tehnyt mieli hetkeen jos toiseen muikkuja vaan nyt taas vois maistua. Taidan hakea kaupasta kun on kaikkialla tarjouksessakin. Noi omat kalastetut muikut on syöty jo aikapäiviä sitten.

Muuten mulla onkin tällä hetkellä peuran jääpaisti maustumassa. Liha oli yön yli uunissa. Pulkkamäkeenkin vois tänään lähteä tai vaikkapa luistelemaan.

Mä ostin kans pitkästä aika karitsanpotkuja (itse en syö lihaa) mutta ajattelin kans pitää punaviinissa yön yli tänään uunissa :). Mies ja lapset tykkää. P. S. Ei siis paljon ole punaviinia ja ne prosentit kun lähtee pois kun uunissa pidän, maku vain jää :D. Ajattelin jos joku ajattele punaviini ja lapset.

Ei kai sokeritoukat tavaroitten mukana tuu? Tai en tiedä mutta oon kuvitellu että tulevat muuta kautta. Täs ne oli jokatapauksessa jo valmiiksi mutta alkaa vissiin olla jo aika paljon niitä. Eihän ne ihmiselle mitään tee mutta ovat vaan niin ällöttäviä.

Juu eivät tee mitään, mutta näistä meille pakko heti päästä pois, monista syystä.

Kyllä viimeksi kun saimme Japanista tavaroita niin näköjään pahvilaatikoissa ne olivat :)

Nukuttiin pitkään, siivoillaan, syötiin pitkä aamupala ja kohta keitän kalakeiton. Mies on treenaamassa, minä lähden ruuan jälkeen viemään lapset harrastuksiin ja itse menen balettitunnille. Illalla katsotaan Kingi sipsien ja karkkien kanssa ja saunotaan. Ja koirien kanssa pitkälle lenkille ennen sitä.

Yhteistyössä