Huomenta...mitäs teidän viikonloppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
olipas taas katkonainen yö..tyttö huutaa tuota vatsaansa ..nyt on aivan varma että tuo korvike sen teke (lehmänmaito) ollaan kokeiltu tipat ja vaihdot ja kaikki ..kurjaa kun on niin avuton ettei oloa saa aina helpotettua.. onnek on tuo maanantai..niin soitan neuvolaan..lastenlääkäri suosittelikun eilen soiti..sanoi ettei voi nutrisoijaa muka antaa..vaikka olen kuullut muuta..mutta tottelen lääkäriä ja olen antamatta tutteli omneota mutta en millään jaksa uskoa että sekään auttaa..pitäskö vielä vaihtaa korvikemerkkiä..menee tuon vauvan vatsa ihan sekasin..No tänään mennään miehen kanssa ulos syömään. saa vähän ns.levähtää..kummitäti hoitaa tyttö sen aikaa..että tällästä..pitäis siivotakkin taas koko huusholli tuntuu että aina on imuri kädessä kun nuo meidän kissat pöllyttää tota karvaa niin paljon..sori tää avaus..hauskaa vkonloppua kaikille :D

Jaksamisia teille! =)

Mie istun täälä värit päässä ja parin tunnin päästä muksun kans pitäs lähtä konserttiin ja sen jälkeen ukon veljen 50v päiville herkuttelemaan =)
Kerrankin on niin etten valita mistään.

Mitäpäs tänne,ihan äsken heräsin. =) Neitinkin nukkuu vielä,se on kyllä ihme. :whistle: Mä meinaan kohtia potkia ukon ylös ja lähtään kauppa ja kirppis reissulle. Mulle on iskenyt jokin sitkeä leipomis lentsu,koko ajan pitäs olla leipomassa jotain ja pakko taas tänään saada leipoo jotain. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saunahullu:
Mitäpäs tänne,ihan äsken heräsin. =) Neitinkin nukkuu vielä,se on kyllä ihme. :whistle: Mä meinaan kohtia potkia ukon ylös ja lähtään kauppa ja kirppis reissulle. Mulle on iskenyt jokin sitkeä leipomis lentsu,koko ajan pitäs olla leipomassa jotain ja pakko taas tänään saada leipoo jotain. :D

mulla oli tossa pari viikkoa sitten jokapäivä jotain pullaa,sämpylää... :D

Jaksamisia ap:lle.

Meitin pitäis lähteä käymään kauppaan. Iltapäivällä tulee muutama kaffittelija synttäreiden/nimppareiden tiimoilta ja illalla, jos saadaan vahti, lähdetään viihteelle.

Huomenta! Eipä tänne ihmeempiä, matot ja petivaatteet on ulkoan ja siivousta pitäs jatkaa. Kiva ois ollut keritä kauppoihin kiertelemään, mutta täytyy tyytyä illalla ruokakaupassa pistäytymään.

meil on kans vähä ongelmia korvikkeen kanssa.puklailee ihan mielettömästi ja pieree kovasti.taitaa syödä liian ahnaasti?mutta onneks ei oo nii pahana että itkuks menis.
miä pääsen tänäi ekaa kertaa vuoteen baanalle!arvatkaa mitkä fiilikset :D
vähä kyl harmittaa ku isukki jää lapsenvahdiks ku ei oo ketää kuka hoitas pikku miestä :(

Yhteistyössä