Kyllä olis tänä aamuna väsyttänyt. Muksut saapi pitää vapaapäivän tänään, itse sairaana kotona ja miehellä vapaa päivä. Eiköhän tää tästä itelläkin jo tänään helpota.
Tulis vaan äkkiä ens viikko, et sais tietää varmuuden tähän tilaan, miksi menkkoja ei näy eikä kuulu. Nega-testejä tehty jo useampi. :/
Huomenta!Jospa näistä perjaistakin nauttis taas kun pääsee töihin,nyt kaikki päivät yhtä ja samaa ja viikonlopuillakaan ei mitään merkitystä ja ipana aloittaa joka aamun parkukonsertilla,mikään ei passaa ja sanoa ei osaa,1v 3kk.Hermot menee jo aamusta ja sitten päivä onkin pilalla
Huahmentaah! Ihanaa se on perjantai taas! Tosin tää perjantai on aivan outo,kun ei tarvii isäntää töistä ootella..Tainnu mulla mennä pasmat sekasin kun on puolet viikosta pyöritelly kotona peukaloitaan Oikein mukavaa päivää kaikille!! :flower:
Töissä jo ollaan, mutta vähän väsy olo, ni ei koko aikaa jaksais keskittyä työhön, vaan pakko välillä täälläkin käydä kurkkimassa. Ihanaa kyllä, että on jo perjantai! Tää viikko on jotenkin ollu niin rankka ja yöt on menny kukkuessa, ku toinen puoli niskasta on melko jumissa, ettei pää käänny ku toiseen suntaan. Koskis edes vaan jotkut liikkeet, mutta kun koskee ihan koko ajan
Huomenta huomenta.. Aamu oli vähä kiireinen.. tytön vein aamupalalle tarhaan ja meinas sieltäkin myöhästyä.. oli ku myrskyn merkki heti aamusta |O :heart: klo10.15 mun pitäs olla koululla ruotsia alkamassa opiskelemaan