huomenta, tänään on sitte se päivä

perämaan emäntä

Aktiivinen jäsen
28.05.2007
4 430
0
36
huonosti nukutun yön jälkeen (sekä liian kuuma että jännityksen takia). ja 7 jälkeen en saa syödä mitään ja juodakin saa vain ihan vähän (tällä säällä!) sinne klo yhteen asti kun meen magneettikuvaukseen joka tehhään nukutuksessa :snotty:
pelottaa ja jännityksestä ihan kankeana.... |O :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Älä suotta hermoile, eihän se ole kuin pitkäkestoinen kuvantamistapahtuma.

hyvähän se ahtaanpaikankammosta kärsivälle sanoa. 3 kertaa on 2 kk sisällä sinne laitettu ilman mitään lääkettä taikka diapamin voimalla ja aina olen saanut paniikkikohtauksen, joten vaikka mut nukutetaan niin mua pelottaa silti ihan sikana |O

Itse olen joutunut nukutettavaksi useampaan kertaan leikkauksia varten, enkä vielä ole koskaan herännyt kesken kaiken. Hyvä vain, että tutkimus voidaan suorittaa noin, sillä kuvista ei näkyisi mitään, jos et pysty rentoutumaan liikkumattomaksi. Tule sitten kertomaan, kun toivut, että miten meni. Lääketiede on menossa humaanimpaan suuntaan!

Itse olen joutunut nukutettavaksi useampaan kertaan leikkauksia varten, enkä vielä ole koskaan herännyt kesken kaiken. Hyvä vain, että tutkimus voidaan suorittaa noin, sillä kuvista ei näkyisi mitään, jos et pysty rentoutumaan liikkumattomaksi. Tule sitten kertomaan, kun toivut, että miten meni. Lääketiede on menossa humaanimpaan suuntaan!

mutkin on nukutettu useampaan otteseen ja en ole herännyt kesken kaiken, mut yleensä mun tuurilla näin saattaapi käydä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:

mutkin on nukutettu useampaan otteseen ja en ole herännyt kesken kaiken, mut yleensä mun tuurilla näin saattaapi käydä :headwall:

Ajattele positiivisesti: vielä 1900-luvun lopulla esim. lapset saatettiin vain halvaannuttaa kuraren tyyppisillä aineilla. Eivät voineet liikkua, mutta olivat täysin tajuissaan. Suuria edistysaskelia siis menty eteenpäin, luultavasti et tiedä koskaan putkessa olleesi ja tutkimukset saadaan tehtyä niin, että voidaan selvittää mitä nyt ikinä tutkivatkaan.

Yhteistyössä