Huomenta,tulipas nukuttua sitten lähes 16h.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
Menin nukkuu eilen pieniä päikkäreitä puoli kuuden aikoihin ja nukahtanut oon lähes saman tien.Likka tuli herättää mua tuos puoli kymmenen,et sekin on heränny :D Ja silti väsyttää :o oisin voinu nukkua vielä vaiks kuinka kauan.

*venyttelee urakalla kahvikupin ääressä*

Hyvä et toiset saa nukkua. En oo muutamaan viikkoon nukkunu kunnolla. Lapset kipeenä ja yskivät keuhkosa pihalle ja saa miettiä millon lähetään sairaalaan ottamaan avaavaa. Tänään käytiinkin jo |O . Pikkisen väsyttää ja pitäs viel ommella yks juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Hyvä et toiset saa nukkua. En oo muutamaan viikkoon nukkunu kunnolla. Lapset kipeenä ja yskivät keuhkosa pihalle ja saa miettiä millon lähetään sairaalaan ottamaan avaavaa. Tänään käytiinkin jo |O . Pikkisen väsyttää ja pitäs viel ommella yks juttu.

:hug: Meillä lapset juuri parantuneet flunssasta ja korvatulehduksista.

Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
Nukuin viime yönä ehkä 5 tuntia. |O
Neidillä joku ihme vaihe, että pitää herätä keskellä yötä leikkimään. :headwall:

:hug: No huomenna taas arki ja ei enää nukutakaan paljoa. Niin ja meilläkin mies yritti selvästi hyvitellä :whistle: Se otti vastoin mun suunnitelmiani olutta perjantaina ja tuli lauanta aamulla kotia.. Joten luuli lepyttävänsä mut jos saan nukkuu kunnolla :D

Yhteistyössä