huomenta vaan kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmy83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hereillä oltu viidestä, töihin lähtö edessä. Kahvia tässä juodaan ja valmistaudutaan lähtemään koiran kanssa ulos tuonne pakkaseen vielä ennen :p

Mies ja lapsi nukkuu onnellisesti :)

[QUOTE="Hrr";23128585]Hereillä oltu viidestä, töihin lähtö edessä. Kahvia tässä juodaan ja valmistaudutaan lähtemään koiran kanssa ulos tuonne pakkaseen vielä ennen :p

Mies ja lapsi nukkuu onnellisesti :)[/QUOTE]

Nyt täällä heräsi toinenkin lapsi..No kohtahan voi jo aloittaa siivoukset, niin jospa saisi tehtyä tänään jotain järkevää

Huooooomenta. Täällä valvottu kahdesta saakka. Unet vähä miten sattuu, kun nukuin päivä kahdesta yö kahteen "päikkäreitä"... Ihana alkuraskaus. :/ Mies nukkuu vielä autuaan onnellisena, menikin nukkumaan vasta puoli kolmen maissa...

Ihanaa että joku muukin on hereillä. Minä heräsin 5 jälkeen kun mies ja vauva lähtivät tuttipullolle, mutta en saanut enää itse unta. Turhauttavaa valvoa kun vauva nukkuu :/
Pakkasta 22.4, huh heijaa.

Huomenta!

Mä pistän taas pohjat, mittarissa -29 astetta :headwall:

Mutta hyvä yö takana, ja mahtavaa, poika oli ekan yön ilman vaippaa ja sänky on kuiva =)

Nyt mun pitäis alkaa selvittää, miten "itketetään kesäkurpitsat" :whistle:

Unirytmini on kääntynyt täysin ja menen nukkumaan jo yhdeksän tai kymmenen aikaan. Herään sitten seittemältä ja hengailen yksin pari tuntia. Ihanaa mmm..
Kukaan ei vaan tule tähän aikaan kahville mrrr! :D Joten täällä on sitten seuraa ;)

Huomentaaaaaaa.... Hereillä jo pari tuntia, ihme kyllä tuntuu ihan mukavalta. Näin ehkä niin hyviä unia ettei herätys siksi tehnyt kipeää :D Nyt pitäisi nousta ja laittaa kahvit, aloittaa päivä. Mukavaa päivää teille!

Helou!

Meillä 2,5v heräsi 5.20 kun oli pisut tulleet sänkyyn. Meni takaisin punkkaan mutta vain tunnin onnistui nukkumaan/pötköttämään lisää. Joten koko porukka lopulta pystyssä 6.30... jippii ;)

Vauva 7vko vetää jatkounia nyt sitterissä ja isommat (5v, 3v ja 2v) mässyttävät uunituoretta patonkia poikkeuksellisesti sohvalla pikkukakkosen kera.

Mulla silmätulehdus kipeänä, pitäis apteekkiin mennä. Ja koira säälittää kun on pää tötterössä, jalka paketissa kun eilen viilsi tassuun syvän haavan. Pakkasta -20 eli ei ulkoilua meille tänään. Himppasen verran kuutamolla meneepi tämä aamu siis täällä...

Huomenta!

Mä pistän taas pohjat, mittarissa -29 astetta :headwall:

Mutta hyvä yö takana, ja mahtavaa, poika oli ekan yön ilman vaippaa ja sänky on kuiva =)

Nyt mun pitäis alkaa selvittää, miten "itketetään kesäkurpitsat" :whistle:

Huomenta! Saanpa pistää paremmaksi: -30 C. Hrrrrrr.. :)

Mun mielestä kesäkurpitsat voi itkettää samalla tavalla ku munakoisotkin eli sentin viipaleiksi ja ripottele suolaa päälle, oota 10 min, pyyhi suola ja neste pois ja käännä puoli.

jep,jep. Huomenta vaan. Lähes koko yön olen valvonut ja miettinyt tulevaisuuttani. Kivat uutiset tuli justiinsa viikonloppuna: taitaa työt koppua :( kun firman suurin asiakas vaihtoi tilaukset Saksaan. Eilen piti olla viihteellä, en pystyny pitämään hauskaa, join 3 olutta ja tulin kotiin.

[QUOTE="Manda";23128676]Huomenta! Saanpa pistää paremmaksi: -30 C. Hrrrrrr.. :)

Mun mielestä kesäkurpitsat voi itkettää samalla tavalla ku munakoisotkin eli sentin viipaleiksi ja ripottele suolaa päälle, oota 10 min, pyyhi suola ja neste pois ja käännä puoli.[/QUOTE]
KYLMÄ! Meillä ei oo kyllä enää ku -28 astetta :saint:
Juu, sain kesäkurpitat itketettyä (I <3 my google) ja nyt tuolla tuoksuu jo valmis kesäkurpitsalasagne :p

Yhteistyössä