Huomenta vaan!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
HEräsin kolmen jälken kun miehellä soi kello, eikä sen jälken oikeen nukuttanut.
Kohta menne aamukahvin ja puuron keittoon.
En olekaan kaurapuuroa tehnyt aamupalalla toukokuunjälkeen, kohta taas on alettava tekmään, kun koulutkin alkavat =)
On se puuro vaan HYVÄÄ, sitä kaipaa jo:p

Oletko valmis, sekopää tulee tänään lausumaan painavan sanan miksi hän tappoi sata ihmistä. Toivottavasti joku tappaa tuon mulkun tuossa oikeudenkäynnissä, loppuisi jorinat aika nopeasti.

*huomenta* *huomenta*

Nythän se kesä vasta alkaa, onneksi.
Sana "syksy" on bannissa siis :D
* ' * * * * *
Minä taas en pärjää päivääkään ilman puuroa, -kaura, siis.
ja mikrossa vaan keittelen kylläkin. Hyvää on, kuten myös kahvi.

*huomenta* *huomenta*

Nythän se kesä vasta alkaa, onneksi.
Sana "syksy" on bannissa siis :D
* ' * * * * *
Minä taas en pärjää päivääkään ilman puuroa, -kaura, siis.
ja mikrossa vaan keittelen kylläkin. Hyvää on, kuten myös kahvi.

Kyllä se kattilasa keeitetty puuroon parasta, anta oikin hautua kunolla. Mulla löytyy AINA Sen 10-15 minuuttia aikaa tehdä puuro. Herään sit vartin aiemmin.

Hyvää yötä vaan teille puuronkeittelijöille, toivottavasti tulee makoisaa :)

Täällä on opiskeltu ihan näin aamuun asti, nyt jos torkahtais ja sit taas kirja somaan kätöseen, keskiviikkona tentti...

Hyvää huomenta :) Lapissa on sateinen aamu, ahh tästä pidän. Kyllä hikoilut riittää. Kahvia hörpin ja sitten herätän pikkukaverin kun on tarhapäivä edessä. Viimeinen työviikko ja hieman surettaa, harvoin löytää näin ihanan työpaikan mutta minkäs teet kun on "vain" kesätyö :(

[QUOTE="mimma";24263128]Hyvää huomenta :) Lapissa on sateinen aamu, ahh tästä pidän. Kyllä hikoilut riittää. Kahvia hörpin ja sitten herätän pikkukaverin kun on tarhapäivä edessä. Viimeinen työviikko ja hieman surettaa, harvoin löytää näin ihanan työpaikan mutta minkäs teet kun on "vain" kesätyö :([/QUOTE]

Kyselet josko niillä ois sulle jatkossakin välillä töitä? :)

Yhteistyössä