HuOmenta ystävät kalliit :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Sunnuntai aamuja kaikille !! :)
Ihanaa kun satanut koko yön- Mahtava ilma lähteä kohta juoksulenkille. Raikasta.

Tänään ei kummosia suunnitelmia. Vapaa päivää perheen kanssa. Mitä nyt polttopuita varastoon kannetaan pari mottia kunhan ne päivällä saapuvat . ( talvi varastoa jo täytellään ) ;)
hyvää jumppaa sekin :D:D

Nyt sumppia nautin kaikessa hiljaisuudessa.
Muita aamuvirkkuja ??

Juu.. Ei tuo krapula kyläile täällä päin :D
Ja miten mä niin iloinen ja positiivinen ... siitä multa välillä kysellään. Ja siihen mulla sellainen resepti, että ; ruokavalio , tarpeeksi unta joka yö ja se ehkä tärkein POSITIIVISUUS kaikkeen. En osaa oikein mistään ajatella negatiivisesti :) . Enkä turhia mieti ja murehdi . Osaan vihdoin elää tätä päivää. En eilistä enkä huomista :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:
Apuaaa, joko joku herää?
Mun kuopus ainakin heräsi. Tosin meni nukkumaan klo 15.

Huomenta vaan kaikille :wave: Mä en ole vielä kerennyt edes nukkumaan, mutta taidan jättää nyt nukkumisen väliin. Kello on jo paljon ja mulla lounas tuolla keittiössä valmistumassa, joten en viitti päikkäreillekään mennä ruuan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Enkä turhia mieti ja murehdi . Osaan vihdoin elää tätä päivää. En eilistä enkä huomista :D:D

Tuota mä sussa kadehdin. Kunpa itsekin osaisi! Täytyy vaan alkaa yrittää ajatella positiivisesti, mä olen kyllä niin perusnegatiivinen ihminen että mitenkähän onnistuu...

Huomenta!
Kuopuksen kanssa hereillä täällä. Poika on kyllä aina niin kellontarkka aamulla, vaikka eilen illallakin nukkumaanmeno viivästyi, kun oltiin kyläilemässä :snotty:
Mut ihan jees fiilis; nukuttu on, vaikka mulla piti töllöttää niitä häitä aikas pitkään.

Tää kuuntelee Per Gessleä (Tycker Om Nar du Tar På Mej), vaikka pitäis vääntää esseetä USA:n maailmanherruudesta. Minusta ei tulekaan ruotsalaista, koska toiselta varasijalta ei päästy kouluun. Noh, opinnot alkavat syksyllä kuitenkin, ehkä tässä ehtii vielä Ruotsiinkin muuttamaan.

Yhteistyössä