Mitäs suunnitelmissa tänään? Me mennään markkinoille, ihanaa kun on jotain yhteistä puuhattavaa. Mies tosin jää nukkumaan, mutta mä pääsen lasten kanssa menemään.
:wave: Aurinkoista huomenta !
Pitäs lähteä ajoissa synttäriherkku ostoksille. Päivällä tulee tytön kaverit synttärijuhliin ja huomenna mummut, ukit ja kummit ym
Kakun tekoa ym ois luvassa. B)
Huomenta! Täällä myös mies jää nukkumaan kunhan töistä tulee ja lasten kanssa painumme kyläileen ja kauppaan. Myöhemmin jännitetään jääkiekon parissa!!
meillä taitaa tulla sisäpäivä :/ tyttö ensimmäistä kertaa kipeenä, yölläkään ei saanut nukuttua kun oli niin paljon räkää nenässä ja nyt tuntuu että kuumetta ois
Huomenta! Jotain äksöniä haluttais keksiä, kun oon koko viikon ollu vaan kotosalla vauvan kans. Vaikka eipä sitä ihmeempiä voi, mut taidetaan uskaltautua sen verran liikkeelle, että mun vanhemmilla käydään
Me odotellaan tietoa Anzasta , etta pelataanko kultapelia tanaan. vanhimmalla pojalla siis olis fudispeli. vetta tulee kaatamalla ja ukkonen riepottelee tassa paan paalla.
Huomenta huomenta
Täällä mies nukkuu darraansa , ja me varmaan lähdetään aamusta pihalle. Kunhan tuo esikoinen heräilee tuolta. Sit varmaan käydään kaupassa, tehdään hyvää ruokaa, saunotaan jne. Ihan tavallinen kotipäivä. ( Lukuunottamatta miehen darraa )
Huomenia vaan!
Parin tunnin päästä menen käymään tossa lähokoululla, kun siellä on lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden kirpputori. Tyttö menee siks aikaa mummulle, kun asuvat siinä lähellä. Katsotaan mitä loppu päiväksi sitten keksitään.
Mies on työkavereiden kanssa Italiassa pidennetyllä viikonlopulla.
Me lähdetään tänään Ikeassa käymään, haetaan olkkariin ja tytön huoneeseen uudet verhot ja tytölle uus pussilakanasetti, päiväpeite ja koristetyynyjä... Tänään sanotaan hyvästit pinnasängylle ja kootaan uusi hieno isojen neitien sänky. Iltaa ja nukkumaanmenoa mielenkiinnolla odotellen...
Huomenta, siivota pitäis, sitten mummolaan ulkoileen. Eipä muuten kummempia suunnitelmia; lepoa ja vapaan viettoa. Ens viikonloppu menee sitten taas töiden merkeissä.