Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Alkaako täälä pian palsta virkistyä?
Nousin jo viiden jälkeen, ku eilen tv-tarjonta oli niin huonoa, että painuttiin nukkumaan yheksän aikoihin :D
Mulla alkaa pian urakka, pitää leipoa pikkuleipiä, pari kakkua, pullaa ja jotain suolaisia, kun pojilla on synttärit. Sais pysyä tämä ilma vähä viileämpänä, niin olis kivempi hommailla. Eilen keittiön lämpömittari näytti 33 astetta :o
Olisko kenelläkään ehdotuksia, mitä suolaista vois synttäreillä tarjota? Ei aina jaksa tehdä joko pikku-pizzoja, karjalanpiirakoita tai juustosarvia :D

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille :wave:

moorning moorning.

mulla alkaa olla nälkä vaikka eilen uhosin että en enää koskaan syö mitään. kämppäpitäs siivota ja siivouspäivä oli eilen. tekis mieli lähtee kampaajallekki tänään ja vääntää tää tukkapuska takas ittensä väriseks. saa nähä mitä täs jaksaa ja voi.

Huomenta! Puoli päivää töitä ja lähdemme pohjoisen reissulle. Tänään Rovaniemelle, huomenna Ranuan eläintarhan kautta Ouluun. Onneksi ei ole enää hellettä. Täällä tihkuttaa vettä.

Illalla oli kyllä mukava ruveta nukkumaan, ku ukkonen pauhas pihalla :) Säätiedotuksen mukaan tänään pitäis olla ainaki vähä viileämpi päivä kun eilen. Ei paljo uunin edessä muuten huvittaisi seisoa |O
Mä haluaisin kans vähä uudistaa mun hiuksia, mutten taida uskaltaa ruveta värjäilemään enää, ku häihin on viikko aikaa :D Mä oon nähny jo sata painajaista, että myöhästyn kampaajalta ja meikkauksesta, unohdan pukeutua häihin ja luulen, että oon menossa vaan harjoituksiin ja mut pökätäänki heti vieraiden eteen alttarille :o Sais olla jo ohi koko häät, niin tämä stressi vähä helpottais :headwall:

Meillä on kans synttärit viikonloppuna, mies täyttää neljännesvuosisadan :D
Sen takia miunkin pitäis leipoa, ja sehän on helppoa näitten pikkuapureitten kans.. :whistle:
Nimim. puol taikinaa häviää parempiin suihin :/

Huomenta. Siivousrumba jatkuu tänään. Tuli tyhmänä juotua kahvia illalla, joten valvoin sitten kahteen. Tänään kaksoset menevät piiiiitkästä aikaa mummilaan, ovat n. 7 tuntia siellä ja sillä aikaa saan pestyä lattiat, laitettua pyykkiä kaappiin, kuurattua seiniä jne. Ja nautin samalla siitä, ettei kukaan roiku kiinni koko aikaa. Ihanaa.

Huomenta. Takana kohtuu yö kahden edellisen hulinaksi menneen jälkeen. Ukko jälleen kerran vetkutti töihin lähtöä niin että omaa syytään tuli kiire ja mulle sitten kehtaa kiukutella+ladella rumia yrittäessään ehtiä edes johonkin junaan :( Miksei se opi!!! |O Ompa sitte kiva fiilis itellä kun toinen riitelee aamunalkajaisiksi...Keväällä pitäs tehdä junareissu euroopassa, ei taida mitään reissua tulla ennekun se oppii olemaan ajoissa ja hillitsemään kielensä. En todellakaan lähde perheenä kuuntelemaan tollasta käytöstä.

Yhteistyössä