Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vielä 2 hikistä yötä |O
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vielä 2 hikistä yötä |O
Ootko sä päässyt jo töistä..Vai monelta sulla normaalisti loppuu? Mulla vielä 1,5h puuron keitän ja kipasen kotiin koisaan. ZzzZzZZZzzzZ
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vielä 2 hikistä yötä |O
Ootko sä päässyt jo töistä..Vai monelta sulla normaalisti loppuu? Mulla vielä 1,5h puuron keitän ja kipasen kotiin koisaan. ZzzZzZZZzzzZ
joo klo 5 loppuu aina, mul ihan normi 8 tuntia tulee, vai moneksi sä meet?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Yövuoro on 10tuntia. 21.15-7.15 ja eilen piti vielä jäädä ylitöihin kun aamulainen nukku pommiin.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Yövuoro on 10tuntia. 21.15-7.15 ja eilen piti vielä jäädä ylitöihin kun aamulainen nukku pommiin.. |O
jos yhtään lohduttaa joudun valvoon viel klo 12 asti, mun pitää kuskaa isäpuoli teoriaan ja pyykätä sekä käydä solariumissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Lohduttaa, kiitos voin pyyhkäistä kyyneleen silmä nurkastani![]()
Missä päin sä muuten asut Oulussa, ajattelin vaan ku syksyllä alan kulkeen siellä koulussa ja mulla on koulua aina iltaisin, että jos joskus työntyisin teille aina kahville.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Lohduttaa, kiitos voin pyyhkäistä kyyneleen silmä nurkastani![]()
Missä päin sä muuten asut Oulussa, ajattelin vaan ku syksyllä alan kulkeen siellä koulussa ja mulla on koulua aina iltaisin, että jos joskus työntyisin teille aina kahville.
keskustassa![]()