Huomenta !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
vielä 2 hikistä yötä |O

Ootko sä päässyt jo töistä..Vai monelta sulla normaalisti loppuu? Mulla vielä 1,5h puuron keitän ja kipasen kotiin koisaan. ZzzZzZZZzzzZ

joo klo 5 loppuu aina, mul ihan normi 8 tuntia tulee, vai moneksi sä meet?

vielä 2 hikistä yötä |O

Ootko sä päässyt jo töistä..Vai monelta sulla normaalisti loppuu? Mulla vielä 1,5h puuron keitän ja kipasen kotiin koisaan. ZzzZzZZZzzzZ

joo klo 5 loppuu aina, mul ihan normi 8 tuntia tulee, vai moneksi sä meet?

Yövuoro on 10tuntia. 21.15-7.15 ja eilen piti vielä jäädä ylitöihin kun aamulainen nukku pommiin.. |O

Yövuoro on 10tuntia. 21.15-7.15 ja eilen piti vielä jäädä ylitöihin kun aamulainen nukku pommiin.. |O

jos yhtään lohduttaa joudun valvoon viel klo 12 asti, mun pitää kuskaa isäpuoli teoriaan ja pyykätä sekä käydä solariumissa :D

jos yhtään lohduttaa joudun valvoon viel klo 12 asti, mun pitää kuskaa isäpuoli teoriaan ja pyykätä sekä käydä solariumissa :D

Lohduttaa, kiitos voin pyyhkäistä kyyneleen silmä nurkastani :D

Missä päin sä muuten asut Oulussa, ajattelin vaan ku syksyllä alan kulkeen siellä koulussa ja mulla on koulua aina iltaisin, että jos joskus työntyisin teille aina kahville.

Missä päin sä muuten asut Oulussa, ajattelin vaan ku syksyllä alan kulkeen siellä koulussa ja mulla on koulua aina iltaisin, että jos joskus työntyisin teille aina kahville.

keskustassa :)

keskustassa :)

Paljon autto :D Pittää ilmotella sitten lähemmin, kun tiedän miten mulla on koulua..

Huomenia!
Tarttis varmaan mitata kuume, mies nous varttia vaille 6 töihin ja mie heräsin itekseen jo vähä ennen sitä. Katoin siinä kelloa ja kysyin mieheltä että meinaako se mennä moneks, ku vielä 20 vaille makoili sängyssä.
Sit yritin vähä sitä hoputtaa ettei tarviis niin kovaa ajaa, mut ei, se lähti vasta joskus 10 vaille.

Mutta, oonkohan kipeeks tulossa kun en enää unta saanu vaan päätin nousta jo kahvinkeittoon. Jospa ehtis juodakin ne rauhassa vaihteeks :D

Yhteistyössä