HUOMENTA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se ois sitten jo sunnuntai . Tänään kauppaan käväsemään kunhan ne puolilta päivin aukeaa :) Sekä ulkoilua päivällä .

Täällä lunta taas tullut yön aikana paljon ja lisää tulee koko ajan :D:D
Kunnon talvi kerrankin etelässäkin !

Ihanan rauhallinen aamu taas kahvikupin ja takkatulen kanssa.
Mitäs muilla suunnitelmia ? :xmas:

Huomenta!
Minäkin nautin täällä rauhassa kupillisen kaffetta, kun muut vielä nukkuu :)
Suunnitelmia ei oo, mutta ehkä poiketaan kylässä jossain tänään. ja ulkoilla haluaisin myös.

huomenta!
Aamupuurot pienemmän kans syöty, ittelle taa kuppi kaks kahvia,sit nuo isot karvaset ulos ja sit pienemmille karvasille aamuruuat. Sit voiski kolata vähän pihaa ja lähtä tuon poitsulin kans kaupan kautta hakeen isosisko kotiin mummoilureissulta.

Huomenta.. Aamupuuro syötetty, mie juon aamukahvin tässä koneella. Kauppaan tarvis mennä käymään (sinne helkutin ryysikseen ), ulkoillakin vois ku ei näytä tuulevankaan tänään, sitte jos anoppi haluaa pojan kanssa olla hetken niin mennään miekkosen kanssa luistelemaan hetkeksi.. :)

Mulla ei sen kummempia suunnitelmia, vähän pitäis pyykkiä pestä joulureissun jäljiltä ja katsoa firman papereita kuntoon. Ruokaa pitäs olla vielä sen verran ettei tarvis kauppaan lähteä. Niin ja ensin käytän aikani anopin antamien joululahjojen ihasteluun :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Biffaa Karkkia Mullekin

ENpä usko. :D Sen palapelimiehen jälkeen mä olen päättänyt tarjoilla miehille yhtään mitään vasta pitkällisen harkinnan jälkeen.

Pelimiesten vuoksi joutuu näköjään syyttömätkin kärsimään.
Mutta sehän meneekin niin, että kunnon miehet tarjoaa ensin sulle.

Tässä jotain pientä näin sunnuntaiaamuun :flower: Ole hyvä.

Rane - Easy like sunday morning.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Biffaa Karkkia Mullekin

ENpä usko. :D Sen palapelimiehen jälkeen mä olen päättänyt tarjoilla miehille yhtään mitään vasta pitkällisen harkinnan jälkeen.

Pelimiesten vuoksi joutuu näköjään syyttömätkin kärsimään.
Mutta sehän meneekin niin, että kunnon miehet tarjoaa ensin sulle.

Tässä jotain pientä näin sunnuntaiaamuun :flower: Ole hyvä.

Rane - Easy like sunday morning.

Vikäs valerane täällä mun kultsia vikittelee

Yhteistyössä