HUOMENTA !!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Juu, tuulee inhottavasti . Taitaa tuo pakkanen tuntua aika mojovalta tuulen kanssa. :whistle:

Mun pitäis lähteä pihalta hakemaan klapeja takkaan, mut ei oikein tee mieli mennä tuota vinkaa testaamaan. :/

Mut sit voit ajatella kuinka ihanalta tuntuu käpertyä takan ääreen lämmittelemään sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Juu, tuulee inhottavasti . Taitaa tuo pakkanen tuntua aika mojovalta tuulen kanssa. :whistle:

Mun pitäis lähteä pihalta hakemaan klapeja takkaan, mut ei oikein tee mieli mennä tuota vinkaa testaamaan. :/

Mut sit voit ajatella kuinka ihanalta tuntuu käpertyä takan ääreen lämmittelemään sen jälkeen.

Niinpä! =) Kyl mä lähden niitä hakemaan, kunhan laitan ekaksi kuopuksen nukkumaan. :)

Huomenta! Nyt on sairasloma ohitse ja tänään eka työpäivä. Ei kyllä hotsita, kun arvaan mikä paperikasa siellä on vastassa ja vielä kuun viimeiset päivätkin :/ Pitää vain laittaa hihat heilumaan.

Huomenta!! =)

Aamukahvia juu ja pirtti on lämmin, kun eilen oli illalla takka päällä... :heart:

Hrrrrrrrr, tulee kylmä ajatella tuota ulkoilmaa, mutta kaikille vaan LÄMMINTÄ päälle. :)

Yhteistyössä