HuomenTa !! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Huh että on taas viikko alkanut nopeasti . On jo keskiviikko :D
Mahtavaa !
Töissä ollut taas niin mukavia päiviä, että melkein liian nopeasti tulee viikonloppu ;) Aina silti yhtä odotettu !!!

Nyt aamupalaa NAm :p :p Sitten pirteään ulkoilmaan ja töihin. B)

Alkuperäinen kirjoittaja hehhhe:
Alkuperäinen kirjoittaja Mara Puu:
Hohhoijaa...että sä jaksat teeskennellä pirteetä..

Mä oon vähänaikaa sitten huomauttanut sille samaa. Helvetin kuikka herää yöllä ja on NIIIIN pirtee...

Niin,luulee saavaansa jonkun vuoden äiti yms. palkintoja kun täällä esittää tollasta..!! Pattiin ottaa tollaset

Mä oon vähänaikaa sitten huomauttanut sille samaa. Helvetin kuikka herää yöllä ja on NIIIIN pirtee...

Niin,luulee saavaansa jonkun vuoden äiti yms. palkintoja kun täällä esittää tollasta..!! Pattiin ottaa tollaset

hoh hoijaa :D:D:D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

hoh hoijaa :D:D:D:D:D

No niin,narahdit,arvasinhan mä että olet väsynyt!! Kun kerta haukottelet!!

Huomenta! Mulla rytmit jotenkin keturallaan :/ Ollu pari raskaammanpuoleista aamuvuoroa, niin on sit illasta tuo uni yllättänyt ja kukonpieremän aikaan oon jo sit hereillä :xmas: Tänään meen illaksi töihin ja huomenna olis vapaata.

Varasin just itelleni ja tytöille (tokaluokkalainen ja 2v) risteilyn, kun tuli tuolle vanhemmalle luvattua, että pääsee kesällä (noinkohan se on kuukauden päästä mikään kesä edes vielä :snotty: ) Ruotsiin B)

HuomentaHuomenta!
Ja maraboulle iso pusu siitä hyvästä, että jaksaa aina iloisena avata päivän palstalla :flower:

Mä nukuin melkein tunnin pitempään kun on neuvolalääkäri heti aamusta ja menen töihin vasta sitten sen jälkeen.

Yhteistyössä