Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhkimo81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tuhkimo81

Jäsen
15.06.2009
962
0
16
Huomenta kaikille valvojille ja juuri heränneille!

On se niiiin kivaa herätä kesken unien, lapsi herättää itkullaan. Kolmas korvatulehdus nyt sitten tän vuoden puolella. No onneksi sentään ollaan menossa tuubitukseen ja nielurisojen poistoon kesäkuussa. Joskos siitä sitten apua ois. Nyt vaikuttaa suppo auttaneen ja lapsi taas unten mailla. Lääkäriin sitten muutaman tunnin päästä taas vaihteeks.

Mutta mukavaa päivää kaikille!

Huomenta vaan kummallekkin! (:

Kiitos marabou kun muistutit puuron syönnistä. Just tässä mietin nälkääni ja totesin etten jaksa tehdä ruokaa, mut kyllä nyt aina valmispuuroa jaksaa tehdä kun ei tarvitse kuin vettä keittää (:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Mä heräilen ajoissa , että ehdin kunnolla hauduttaa kaurapuuron . Ei muuten lähde päivä käyntiin jos ei kunnon puuuurooo ja kahvia saa heti noustua :p :p

Huomenta vain kaikille. Teetkö Marabou aamupuurosi kaupan puruista vai jauhatko itse annos kerrallaan?

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Kaupan... gluteenittomia kaurahiutaleita :)

OK, itselläni ei ole rajoitteita, eli mylly rämisee ja puuro porisee. Siitä se päivä sitten alkaa. Tänään aamulenkki suuntautuu metsäisille poluille maastopyörän selässä, maa on jo kuivunut riittävästi. Hyvää päivän jatkoa kaikille!

Mulla menis hermo jos pitäis aina keittää se puuro ja viimeistään siinä vaiheessa kun se kattila pitäisi tiskata... tiskikone olisi kiva (: mut toistaseks tyydyn valmispuuroihin (:

Alkuperäinen kirjoittaja jjanni:
Mulla menis hermo jos pitäis aina keittää se puuro ja viimeistään siinä vaiheessa kun se kattila pitäisi tiskata... tiskikone olisi kiva (: mut toistaseks tyydyn valmispuuroihin (:

Ei valmispuuroissa mitään vikaa ole, ne sopivat mitä parhaiten Suomi-tyttöjen ja -poikien ravinnoksi. Nämä myllyjutut ja sen sellaiset ovat vain detaljeja, joilla ei ole varmaankaan käytännön merkitystä. Temppunsa meillä kullakin =) !

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
:wave: Täällä aamupalana leipää, juustoa, jugurttia, vesimelonia ja mangoa.

Tuo vesimeloni kuulostaa ihanalta. Pitääkin ostaa. Lapsetkin saavat nestettä hyvin, kun juominen välillä takkuaa nuorimmilla.

Puuron keittoo sitä vois itsekkin tästä koneelta lähteä. Enpä ole pitkään aikaan oikein hauduttanut puuroa kunnolla. Yleensä vain äkkiä kattilassa keitän. Mutta mulla ihan kaupan hiutaleet käytössä. Tuollaista myllyä en ole ajatellutkaan. Mutta hienoa, jos joku viitsii ja jaksaa =)

Yhteistyössä