Huomenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Pilvistä ja harmaata , mutta ei se mieltä masenna :D
Hyvin unta taas takana 8 h :) Kohta ulos lenkkeilemään, raittiiseen ilmaan. Ennen kuin muu perhe nousee aamupuuroille :p :p .

Nautitaan kesäsateesta !!

Hyvää huomenta, meillä erittäin räkäinen yö takana, pikkuiselle iski kesäflunssa=(No ei se tahtia haittaa, nyt saa aamukahvia ja muut nukkuu vielä eli rauha maassa=D

Huomenta! Heräsin turhan aikaisin, mutta keitinpä porukalle marjakeiton ja söin sitä jo itse muromyslin kanssa, namia. Sateinen päivä, mutta jo 14 astetta lämmintä, eli ei ainakaan hirveän kylmä. Eiköhän tästä ihan hyvä päivä tule!

Huomenta kaikille! ihanaa, kohta kotiin nukkumaan, takana 1/3.
Täälläkin aika sateista ja kosteeta, tietää siis sukkien kastumista kun menen koikkulin kanssa aamupissalle :D

Huomenta vaan täältäkin!
Hieman on jäykkä ja kipuisa olo. Toivottavasti tämä kroppa tästä vielä vetreentyy.

Ai niin, sain kipinän alkaa pilatesta harrastamaan. Täytyy vaan aloittaa alkeista.
Jumpatessa muutenkin tyttö häärää ympärillä ja hihittelee, pyrkii estämään kaiken.

Huomenta!

On vähän tönkönkankea aamu, illalla oltiin miehen kans viihteellä kunnes lapsenvahti soittaa joskus puol 11 illalla että lapset on heränneet eivätkä oo puoleen tuntiin rauhottuneet..Eihän se muu auttanut kun lähteä kotiin.
Siinä kotona rauhoteltiin lapset nukkumaan ja syötiin iltapalaa,oisko se kello ollu lähempänä 1 kun mentiin nukkuu.
Mie en tosin meinannu saada unta, mietiskelin vaan kaikenlaista ja päässäkin vähän pyöri ja aamulla nyt heräsin kun lapset tuli 7 maissa viereen. Ei oikeestaa väsytä mut on semmonen hömelö olo ja janottaa..ei oikeen tiiä onko hyvä vai huono olo. :snotty:

en oo hereillä vielä

383a.gif

Huomenta!
Me nukuttiin pitkään, kun illalla meni tavallista pidempään tuon tramboliinin tulon takia =)
Joo LOTTOA ehdottomasti - mulla on vire päällä, viikolla voitin jo Qstock-liput eli lottoVOITTOA pukkaa illalla B)

Huomenta! Mulla tulee hillitön Maraboun himo (siis sen suklaan) ku nään ton sun nikin.. että voitko vaihtaa.. :D
Täällä on aamukahvit juotu, edessä siivoilua ja pyykkäystä, illasta grillataan, saunotaan ja saatanpa yhden siiderin maistella :p Päivän sana on RENTO.

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Huomenta! Mulla tulee hillitön Maraboun himo (siis sen suklaan) ku nään ton sun nikin.. että voitko vaihtaa.. :D
Täällä on aamukahvit juotu, edessä siivoilua ja pyykkäystä, illasta grillataan, saunotaan ja saatanpa yhden siiderin maistella :p Päivän sana on RENTO.

Tuosta olen kuullut, mutta en vaihda merkkiä :) Vaikka itse en maraboun ystävä olekaan ;)

:wave: Huomenta Marabou ja kaikki muut! Minulle on myös tullut tavaksi,katsoa heti näkyykö Maraboun aamunavausta täällä,on niin pirteän ja iloisen oloinen nainen!! :hug:
Se sitten "vähän" satoi eilen ja yölläkin kuului,nyt ei juuri sada.
Lottoa täytyy ehdottomasti,mies sen jo eilen teki,saa nähdä saako sitä kukaan.
Jos tulisinkin,niin kyllä hihkuisin ja hyppisin,ei sitä heti uskoisi,eikös ne tuppaa soittamaan,jos saa päävoiton? Hmm...ei tarvisi töihin ainakaan mennä takaisin. :)

Yhteistyössä