Ihanaaa sunnuntai aamua !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Taas takana reilut 8 h kunnon unta. Kahvi tippuu :p .
Tänään kummityttöä moikkaamaan :) :heart:

Jos tässä aamulla jaksais lenkille raittiiseen ilmaan.

Mites siellä aamu alkanut ?

Huomenta!
Sinua tässä jo odoteltiinkin. Oli ihana herätys aamulla. Pienin tyttö tunki tutin suuhun kikatusten säestämänä. :D
Parin tunnin päästä suunnataan uimahallille. Ihana päästä saunaan. :heart:

Hyvää huomenta ihanainen marabou (ja muutkin) :) Maraboun positiivisia viestejä on aina mukava lukea heti aamusta :)

Nukkuakkin vielä saisi, mutta kun ei tule mitään, kuudelta olin kissan kanssa kärppänä pystyssä eikä puhettakaan muusta :D Josko sitä joisi vaikka aamumehua, kun en tuota kahvia harrasta ;)

Huomenta. Lähes koko yön supistellu ja poltellu :snotty: lopulta kuuman suihkun ja parin panadolin jälkeen sammuin joskus neljän tienoilla.

Nyt oon silmät solmussa kuunnellu esikoisen räkästä kiukkuamista tunnin, kun olis halunnu heti puistoon kun silmät auki sai..

Huomenta vain kaikille =)

On se vaan niin totta että näitä maraboun huomentoivotuksia ihan odottaa. Olikos se perjantai aamu kun en päässyt palstalle (ts. tökki) niiin eihän siitä aamusta ollut tulla mitään...

Aamukahvi juotu, lapset haluais luistelemaan, mutta olin niin kurja aikuinen etten ennen kahdeksaa suostunut ajattelemaankaan moista....

Mitä ihanaa tässä aamussa on; järjetön rapula ja olen lihonut kilon roskaruuasta.
568943edenbrfqsv.gif
:(

Huomenta vain kaikille =)

On se vaan niin totta että näitä maraboun huomentoivotuksia ihan odottaa. Olikos se perjantai aamu kun en päässyt palstalle (ts. tökki) niiin eihän siitä aamusta ollut tulla mitään...

Aamukahvi juotu, lapset haluais luistelemaan, mutta olin niin kurja aikuinen etten ennen kahdeksaa suostunut ajattelemaankaan moista....
Nyt on aamun juoksulenkki takana ja aamupuurot nautittu perheen kanssa :)

Juu, pe aamuna en minäkään päässyt tänne :D:D Jäi huomenet toivottamatta .

Huomenta... KAmala olo... Miks mä oon taas kipeenä? Nää flunssat on miehen heiniä, niin on sovittu!|O Mä sairastelen sit noi enterot ja muut kamaluudet mut eiku saan kaikki flunssatki! Ärsyä!
Vali valiivaaaliii :rolleyes: Mua ei haittas jos mä yskisin keuhkoi pihalle tai mul olis 40 kuumetta mut mä vihaan sitä ku nenä sattuu ja kurkku on karhee.. Ja lihakset on kipeet!
Sori mä ruikutan :ashamed:

Aamupäivää :)

Minuu ärsyttää. Mies meni tänään aamuvuoroon, kello soi viideltä. Mie tietty heräsin siihen myös, enkä millään meinannu saada uudelleen unta. Ja niin käy aina, jos herään, syystä tai toisesta ties mihin aikaan, niin en meinaa saada enää unta vaikka väsyttäis. Ja jos ei sillon niin väsyttäiskään niin iltapäivällä viimestään nukahan sit istualleen melkein.

Huoh, ja huomenna on taas miun lastenhoitoonvientivuoro, monenkohan aikaan herään stressaamaan aikataulua...pitänee mennä jo ysiltä nukkuu illalla..

Mutta muuten on ihan jees meininki, mitä nyt nuhaa vähän..taas vaihteeks.

Huomenta... KAmala olo... Miks mä oon taas kipeenä? Nää flunssat on miehen heiniä, niin on sovittu!|O Mä sairastelen sit noi enterot ja muut kamaluudet mut eiku saan kaikki flunssatki! Ärsyä!
Vali valiivaaaliii :rolleyes: Mua ei haittas jos mä yskisin keuhkoi pihalle tai mul olis 40 kuumetta mut mä vihaan sitä ku nenä sattuu ja kurkku on karhee.. Ja lihakset on kipeet!
Sori mä ruikutan :ashamed:
Seli seli. Krapula sulla on.

Yhteistyössä