Huomenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä sitä jaksamista tarvitaankin...menen tänäp 3 tunniks töihin illalla, miten sen kestän ;)

muuten oon ollut vapaalla koko viikon...on aika levännyt olo tosiaan...juu, on ihanaa

Sitä ennen olikin tajuton työputki, varmaan historiallisen pitkä itselleni, luulisin...
että kyllä tämä päivä hyvin kestetään, vapaa jatkuu tuon kolmen tunnin pätkän jälkeen vielä perjantain siis... ah tätä autuutta...

kaikille muille kivaa viikonlopun odotusta...ja nythän se kevät on ihan jo korviaan höristelemässä ainakin, varmaan pian jo herää talviunestaan. ------ jotkut linnutkin taitaa jo pian tulla, siis ensimmäiset muuttolinnut meille tänne Siperian saloille...en muista mitkä ne on jotka ekaksi tänne uskaltaa tulla....

Huomenta.Työviikko alkaa olla voiton puolella ja onneksi on vähän pakkasta,ei ole niin liukas varmaan kävellä töihin kuin eilenaamulla oli.Oli melkoista taiteilua kävellä kaatumatta.

Huomenta.
Ehdin jo melkein "hermostua" kun en heti löytänyt hyvää huomenta-tejua.
Meinasivat mennä aamurutiinit rikki.

:D

Minulla takana mielenkiintoinen yö. Uusiolapsenlapsi vietti ensimmäisen kerran koko yön uusiomummin kainalossa - ja toinen lapsenlapsi seuraavassa kammarissa äitinsä kanssa.
Kumpikin pienistä nukkui mainiosti.
Minä sen sijaan olen pähkäillyt maailman menoa jo puoli neljästä.

Minulla takana mielenkiintoinen yö. Uusiolapsenlapsi vietti ensimmäisen kerran koko yön uusiomummin kainalossa - ja toinen lapsenlapsi seuraavassa kammarissa äitinsä kanssa.
Kumpikin pienistä nukkui mainiosti.
Minä sen sijaan olen pähkäillyt maailman menoa jo puoli neljästä.

Minäkin heräsin keittiön digikellon näyttäessä aikaa 03.54...Kerrankin kun lapsi nukkuisi, niin miksi sitä juuri silloin itse pyörii ja kierii sängyssä ja miettii asioita...? :o

Noh, jos jotain positiivista hakee...Tällä tavalla päivä on paljon pidempi, jos sitä vaikka ehtisi siivota tänään ennenkuin mies lähtee iltavuoroon :).
Hyvää huomenta vaan kaikille!

Ihanaa huomenta :)
Mä pompin ilosta täällä kun toi paino on jo 76 :heart:
Vähän hämmennyin aamulla ku menin pihalle, meinaan siellä mua oli vastassa jatkettava sänky ja ruokailuryhmä :laugh:
Ne oli tuotu yöllä, vaikka niitä piti tuua nyt aamulla :D Ei haittaa, ankara sisustus käyntiin HETI ku tyttö on viety tarhaan :) Nyt täytyy enää miettiä voiko ton 1.5v laittaa omaan sänkyyn jo :rolleyes:

Sellanen konehelsingin teräskaulaketju... Sopii kuulemma jollkein 15-vuotiaalle...

Mä en vaan osaa ostaa tuolle ikinä mitään lahjoja :( On se silti kivempi että sanoo jos ei tykkää.

Ettekös te harrasta pelaamista keskenään ja erikseen, luulis että sieltä osastolta löytyy kaikenlaista kivaa :)

Minen käytä oikein mitään koruja, mutta olis se kai ihan tarpeen jos tuo yks ostais jonkun :D No joo, eipä se kai jos ei voi sietää jotain niin olis nihkee käyttää sitten.

Huomenta!
Mie tuossa eilen jo purinkin tuntojani tänne (taas vaihteeks) ja taas meni yö vähän pyöriessä. Tosin heräsin vaan kerran, joskus 4-4.30 maissa ja sekin saattoi osaks johtua siitä ku molemmat lapset pyöri meijän sängyssä..mieheni lisäks. Käy melko ahtaaksi tommonen normaali parisänky...

Mut hyvää huomenta kaikille, miekin koitan selvitä.

Ettekös te harrasta pelaamista keskenään ja erikseen, luulis että sieltä osastolta löytyy kaikenlaista kivaa :)

Minen käytä oikein mitään koruja, mutta olis se kai ihan tarpeen jos tuo yks ostais jonkun :D No joo, eipä se kai jos ei voi sietää jotain niin olis nihkee käyttää sitten.

Juu, ei pelejä kun just ostettiin kolme uutta :D

Tässä onkin just se ongelma että mä ostan aina jotain mitä toi isäntä ei voi sietää. Nytkin sano että ottaa päähän sanoa, mutta kaappiin se jäis seisomaan... Uuden tatuoinnin haluais mutta hintaa tuli varmaan jotain alkaen 700 e niin ei talous taivu tohon kyllä just tällä hetkellä.. :/

Huomenta. aamun hyvyydestä voi olla montaa mieltä, olin yön töissä ja kotona odotti sairas lapsi ja mies jonka oli lähdettävä töihin. ens yö olis vielä töitä enkä kyllä tiedä miten pysyn hereillä. en vielä tiedä saanko jäädä yöstä pois, esimies selvittää asiaa... takana 3 tosi raskasta työviikkoa et tämähän tästä enää puuttui. sorry valitus.

Yhteistyössä