HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Täällä pakkasta melkein -30, onneksi kohta pääsee nukkumaan... Maraboun hyvät huomenet on näiden valvottujen öiden pelastus. Tietää, että taas on selvitty hengissä yhdestä koitoksesta. KIITOS!

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;23213818:
Huomenta! Täällä pakkasta melkein -30, onneksi kohta pääsee nukkumaan... Maraboun hyvät huomenet on näiden valvottujen öiden pelastus. Tietää, että taas on selvitty hengissä yhdestä koitoksesta. KIITOS!

mukava kuulla :) :) Ole hyvä vaan .
Minusta on ihana toivotella huomenia !

Huomenta vaan. Mulla on selkä ja maha kipeät, joten saa nähdä miten tänään käy. LA on tosin vasta 2.5 viikon päästä.

Pakkasta meillä o Helsingissä -21

Ihanaa, taas hieman pakkasta! -23 näyttää mittari :) talvi vaan on niin ihanaa aikaa. Kohta bussiin ja viikon toiseksi viimeinen työpäivä! Onneksi on niin tiivis työpäivä, että menee nopeaa ja sitten on taas perjantai :)

Huomenta :D Koitan herätä ja tähän aamuun vaan sopii Billy talent :D Korvanapeilla täytyy vaan kuunnella ettei kaikki herää :D

"Let the rain fall down, let it fall to the ground,
Let the rain fall down to the ground.
And the birds don't sing, no they don't make a sound"

Ei laula linnut ja satelee lunta :D Pakkasta rapiat -22...

Huomenta!
Mie heräsin ku kissa naukui, ei ees kovasti mut päästeli ääntä kuitenkin. No, ajattelin että esikoinen on yöllä vessassa käydessään laittanu veskin oven kiinni ja kissa huutelee ku ei päääse omalle astialleen sinne.
Nousin, huomasin että ovi onkin auki, kävin veskis ja juomassa ja menin takas sänkyyn. No eipä uni enää tullutkaan. Ja kello oli vähä vaille 6. Herätys on seiskalta.

Jonkin aikaa vielä pyörin mut ei tullu uni vaikka vieressä tuhisi meijän pikkuinen, neiti 3v. On ne muuten niiin suloisen näkösiä kun nukkuvat :)
Päätin sit nousta ja hetken päästä mein sängystä kuului myös niin pirteä :Huomenta äiti!
Hetki sylittelyä, aamupalaa tytsille ja kahvit tulossa äidille..tästä se päivä taas lähtee :)

Mukavaa torstaita kaikille!

Huomenta!
Heräsin sitten klo 6, silmälasit päässä ja telkkari auki :D Oli sitten uni yllättänyt yöllä...
Kello ois ollut soimassa klo 8 ja mä en ymmärrä miks mä heräsin jo kuudelta! Kai tää päivä tästä käynnistyy pikku hiljaa.

Yhteistyössä