HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta kaikille tasapuolisesti.Onneksi sain nukuttua vaikka ajatukset jostain syystä tuntuvat nyt jumittuvan siihen pahimpaan vaihtoehtoon silmäni kohdalla.....mutta töissä ei onneksi kerkeä paljon ikäviä pohdiskelemaan..... työ on terapiaa:D

Viimeksi muokattu:
Oi, ihanaa. Eikös mahtava tietää, että saa pikkuisen tänään viereen :heart: Tsemppiä päivään.

Kiitos! Juu, olen ihan tohkeissani... Samalla olen käynyt kurkkimassa tuota vielä-hetken-kuopusta joka nukkuu niin suloisesti. Hassua miten isolta hän tulee vaikuttamaan iltapäivästä kun pääsee pikkusisarustaan tapaamaan! Äidin pikku- vauva hänkin...

enjoying-thursday.gif

Huomenta!

Ihanan rauhallinen aamu ja lämmin, plussaa kuusi astetta. Nautin aamukahvit jo puoliviiden aikoihin kuistilla ja kuuntelin pimeyttä.

Tänään kiireinen päivä töissä, jo sen kunniaksi rauhallinen aamuhetki tulee tarpeeseen.

Huomenta!
Esikoinen lähti just koulutaksilla kouluun ja meil on kuopuksen kans kotipäivä..koitan varmaan siivoilla ja pyykkiä pitäis pestä.

Mukavaa torstaita kaikille!

Huomenta, tai siis hyvää päivää!

Vasta kotiuduin töistä ja mies roikkui jo töihinlähtövalmiina ovenkahvassa kun tulin. :( Ehdittiin nippa nappa pusut vaihtaa. : /

Minun työviikko on tavallaan vasta aluillaan, keskiviikkoon asti pitää painaa yöt pää märkänä. Ensi viikolla kaiken lisäksi tulee joku harjoittelija messiin, vaikka itsekin olen ihan vasta aloittanut nämä työt. :D

Ihanaa huomenta!!
Ja energistä työpäivää=)

[video=youtube_share;hcqNRaQRUog]http://youtu.be/hcqNRaQRUog[/video]

Yhteistyössä