Pelkästä auringonpaisteesta saa mielen iloiseksi ja huomaa miten ihanaa elämä on !
Näin on.
Ja joka kerta,kun tuntuu,että asiat menee päin metsää voi miettiä meneekö kaikki sittenkään.
Usein iloisia ja hyviä asioita elämästään löytää paljon vaikka ei heti sitä aina kurjimmalla hetkellä muistaisikaan..