HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta.
Reilu tunti töitä vielä jäljellä, sitten nukkumaan. Mukavaa päivää kaikille, minä vietän aamupäivän nukkuen :) Illalla taas työt kutsuu..

Hyvää huomenta. Koiranhoitokeikalla täällä ukkelini luona. Lenkillä käyty, kahvit juotu ja hyvä mieli siitä, että eilen siivosin koko huushollin ja pesin pyykit.

Mukava ukkelin tulla kalastamasta kotiin :)

Huomenta!

3 kuppia kahvia jo juotuna, pirteenä sunnuntaiaamuun.. Aurinkokin alkaa näyttäytyä tuolta pilven raosta jo :) Pyykkäri päälle ja sitte ku tuo miekkonen nousee niin aattelin tarttua imuriin, sit päivällä kattoon pesistä :)

Huomenta! Jälleen mökkikauden päättäjäiset takana. Rakettijämiä ja pommin riekaleita kerätessä pihamaalta aamu on mennyt. Lapset ja teinit nukkuu =)

Huomenta!

Tänään poika menee jo toista kertaa taekwondotreeneihin ja mua niin jänskättää että miten treenit menee, osaako poika keskittyä paremmin kuin ekalla kerralla (no todennäköisesti ei :laugh: kun sellainen keskittyminen ei oikein kuulu pojan luonteeseen.. mutta askel kerrallaan, tuollahan se keskittymiskyky kehittyy).

Ja huomenna mä aloitan uudessa TYÖSSÄ!!! Kunpa se olis mulle se oikea....

Huomenta!

Mies läks päiväks pelamaan, ja huomasin just ettei se ees tiskannut ennen lähtöään vaikka piti. Joten mie kai sitten tiskaan ja pitää tehdä oikeen isompi siivous siel, on taas banaanikärpäset jostain tunkeneet sinne, yök!

CandleLightille paranemisia!

[QUOTE="vieras";24508087]Teinitkin on hei lapsia! Naamakirjasta on saanut taas lukea näistä 'juhlista'. Kohta tulee Mummeliisa läyhäämään asiasta :([/QUOTE]

mitä mitä??
meillä meni ainaski hienosti kemut ja omalla pihamaalla ei haittaa muille.

CandleLightille paranemisia!

Kiitoksia! :)

Päivä sen kun paranee! Tuli naapurin äijä raivoomaan takapihalle et mein muksu muka käy heidän ovella koputtelemassa joka aamu 8.30. Tohon aikaan arkisin tyttö on jo eskarissa ja viikonloppusin ei edes saa lähteä ulos ennen klo 9.00.... Meni äijälä jauhot kurkkuun kun sen sanoin ja yritti sitten alkaa äpättämään jostain muusta keksitystä jutusta, mut en jääny kuuntelemaan. Millonkahan meidän auton renkaat on puhki?! :kieh: Heidän lapsensa kun on aiheuttanut tässä aika paljon ongelmia ja siitä on käyty näille vanhemmille puhumassa. Ja me ilmotettiin huoltoyhtiölle että taloyhtiön grilli on koko kesän ollut heidän takapihallaan kun siitä tuli koteihin kyselyä, josko joku tietää missä se on. Tuntuu siltä, että tuo ihme keksintö heiltä oli jonkin laista kostoa.. ja vasta alkua.

Tämä heräsi tähän päivään kurkku entistäkin kipeämpänä. Päivystyskeikka heitetty ja apteekin aukeamista odotellessa. 10 pv:n kuuri angiinaan. Pöh. Sisällä menee nämä mahtavat viimeset lämpimät kelit, ei jaksa mitään tehdä kuumeen takia.

Yhteistyössä