HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta..

Heräsin kl 5.00 rakkaan kainalosta..kuinka ihanaa on herätä siitä,lämmöstä - en ois hennonnut häntä herättää,mutta minkäs teet,pakkohan se on.Nyt lähti ajelemaan kohti Pieksämäkeä,opiskelun pariin..

Ei tässä nyt enää nukkumaan kannata ruveta,kun kello herättää kuitenkin 6.30 koululaisia laittamaan kouluun...

Ihana,sykysinen ilma! 3,6 lämmintä ulkona ja nyt kun aurinkokin alkaa heräillä,taivas värjääntyy punertavaksi..Kaunista!

Huomenta!

Meidän perheessä alkaa tänään arki ihan tosissaan, kun miehelläkin loppui loma. Vähän jänskättää tytön puolesta, kun joutuu yksin sit lähtemään kouuun, vaikka tiedän kyllä et hyvin se menee...
Täys tohina siis luultavasti päällä hetken päästä, mut nyt ensin kupponen kuumaa rauhassa =)

Huomenta :)
Ei kyllä uskois, mutta kolmen päivän viikonloput vituttaa minua. Just tottunu "lomailemaan" ja sit taas työmaalle. Kahessa päivässä taas kyllä ei kerkeis mitään tehä mutta... :D

Huomenta vaan.
TÄällä on 6 astetta päällä ja veikkailen et koululaisne kanssa tulee pikkunen riisi että mitä laittaa päälle - onneksi mä olen täällä vaan kotirouvana ja saan tehdä hommat ilman että joku koko ajan vaatii jotain - no en, kyllä tää masuasukki pitää siitä huolen.