Hyi hitto mun tekee pahaa...katselin vanhan koulukaverin kuvia facebookissa ja ihastelin jotain tuntematonta naista joka oli maha pystyssä. Kuvasarja meni eteenpäin, ilmeisesti joku bileilta kyseessä ja rööki huulessa kalja kädessä, aluksi ajattelin että ehkä joku huono vitsi, mutta kalja toisensa jälkeen kuvasarja muuttuu vaan kännisemmäksi.Eikö tuommosta osaa edes hävetä.
Katselin vaan masua ja mietin sitä vauvaparkaa.Jotenkin se tupakka vielä, vaikka en sitäkään hyväksyisi, mutta että vielä viinaa pitää vetää pää täyteen...
Tulipa paha olo..huh..sori meni ohi aiheen.
Toivottavasti tulisi se muutos, että alkoholistit ja narkomaanit voitaisiin allekirjoitettuaan sopimus pitää pakkohoidossa...tulisipa! Aika moni haluaisi kuitenkin lopettaa, mutta retkahtaa aina uudestaan. :/
Hyi helvetti oikeesti! Mulla tulee aggressiivisia tunteita tollasia hirviöitä kohtaan!
En ymmärrä enkä edes halua ymmärtää!
Mä en oikeesti tajua miten joku voi, kun mulle toi lapsi on sellanen asia et sitä haluu suojella mahdollisimman paljon kaikelta pahalta eikä tulis edes mieleenkään itse olla aiheuttamassa sitä pahaa!
Itse en edes viitsinyt mennä raskaana mihinkään kännibileisiin vaikka ei sinänsä mitään pahaa selvillä vesillä olekaan, mutta silti.
Ei mun mielestä ole raskaanaolevan paikka jotkut örvellysbileet.