HuOmentA !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyi hitto mun tekee pahaa...katselin vanhan koulukaverin kuvia facebookissa ja ihastelin jotain tuntematonta naista joka oli maha pystyssä. Kuvasarja meni eteenpäin, ilmeisesti joku bileilta kyseessä ja rööki huulessa kalja kädessä, aluksi ajattelin että ehkä joku huono vitsi, mutta kalja toisensa jälkeen kuvasarja muuttuu vaan kännisemmäksi. :( Eikö tuommosta osaa edes hävetä. :(
Katselin vaan masua ja mietin sitä vauvaparkaa. :( Jotenkin se tupakka vielä, vaikka en sitäkään hyväksyisi, mutta että vielä viinaa pitää vetää pää täyteen...

Tulipa paha olo..huh..sori meni ohi aiheen.
Toivottavasti tulisi se muutos, että alkoholistit ja narkomaanit voitaisiin allekirjoitettuaan sopimus pitää pakkohoidossa...tulisipa! Aika moni haluaisi kuitenkin lopettaa, mutta retkahtaa aina uudestaan. :/

Hyi helvetti oikeesti! Mulla tulee aggressiivisia tunteita tollasia hirviöitä kohtaan!
En ymmärrä enkä edes halua ymmärtää! :(
Mä en oikeesti tajua miten joku voi, kun mulle toi lapsi on sellanen asia et sitä haluu suojella mahdollisimman paljon kaikelta pahalta eikä tulis edes mieleenkään itse olla aiheuttamassa sitä pahaa!

Itse en edes viitsinyt mennä raskaana mihinkään kännibileisiin vaikka ei sinänsä mitään pahaa selvillä vesillä olekaan, mutta silti.
Ei mun mielestä ole raskaanaolevan paikka jotkut örvellysbileet. :(

Hyi helvetti oikeesti! Mulla tulee aggressiivisia tunteita tollasia hirviöitä kohtaan!
En ymmärrä enkä edes halua ymmärtää! :(
Mä en oikeesti tajua miten joku voi, kun mulle toi lapsi on sellanen asia et sitä haluu suojella mahdollisimman paljon kaikelta pahalta eikä tulis edes mieleenkään itse olla aiheuttamassa sitä pahaa!

Itse en edes viitsinyt mennä raskaana mihinkään kännibileisiin vaikka ei sinänsä mitään pahaa selvillä vesillä olekaan, mutta silti.
Ei mun mielestä ole raskaanaolevan paikka jotkut örvellysbileet. :(

Ihan samaa mieltä!

Huomenta!

Tänään mua olis niiiiiin väsyttäny ja vapaapäiväki on, mut eiköhän pikkkujätkä herättäny kuuden aikoihin :whistle: Yleensä siis nukkuu pidempään... mikälie...

No kahvia ja lastenohjelmia. Ja parin tunnin päästä jumpalle =)

Jee , tänään kuopuksen synttärit ja esikoiselle isi hakee skootterin kaupasta.
Kerrankin mulla oli vapaapäivä ja olisin saanut nukkua niin heräsin klo 05.

Mutta nyt aamukahville.....

Huomenia.

Tyypillinen lauantaiaamun lempeä herätys takana :mad:
Koska mies heräs ennen seitsemää niin tokihan päätti herättää minutkin. (nukuin pojan huoneessa, koska parisänky taas täyttyi laitojaan myöten viime yönä ja katsoin parhaimmaksi siirtyä muualle).
Sitten viereen könys poika mullistamaan terävillä polvillaan potkien (vaikka halaili ja silitteli :heart:), sitten syliin loikkas se isompi kissa (vatsan päälle 'leipomaan' tassuillaan jossain käsittämättömässä hellyydenpuuskassa) ja seuraavaksi olikin jo tyttären vuoro varmistaa äidin hereilläolo koikkelehtimalla huoneeseen sopottaen kovaan ääneen jotain unistaan ja siitä kuka kissoista tänä yönä nukkuin hänen jaloissaan jajajajajajaja.....
no, lapset lopulta jättävät äidin ja siirtyvät mekastamaan keittiöön, mies päättää alkaa katsoa eilista comedy- jotain stand up- komiikkaa teeveestä ja koska lapset ovat suht kovaäänisellä päällä, television volyymi kasvaa ja kasvaa.
Suljetun makkarin oven taakse kiirii Sami Hedbergin 'vieno' ääni......................

"#¤%&/()=?`No MÄ NOUSEN!!!

Mutta kyllä tää tästä :D Tänään olisi koulupäivä, avustajaksi erityisliikuntatapahtumaan. Jänskättää.

Viimeksi muokattu:
Ai niin, hyvät huomenet kaikille. Heräsin kyllä 6:15, mutta en sitten heti tähän ketjuun tullut. Tuli nukuttua yli kahdeksan tuntia. Tänään ois kuopuksella balettitunti, sitten sirkuskouluun kaverin synttäreille (onneksi muistin että lahja pitää paketoida!) ja vielä sieltä yökylään kaverille. Itse ajattelin kirjoittaa tuota raporttia vähän pitemmälle ja jos menis esikoisen kanssa uimaan? Siinähän sitä ois lauantaita jo mukavasti. =)

Ihanaa päivää kaikille teille!

Yhteistyössä