HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta huomenta. Mä en edes mennyt nukkumaan tänä yönä. Tai yritin hetken, muttei tullut uni silmään. Niinpä olen tyhjentänyt parvekkeet ikkunanlasien vaihtajia varten, seurannut öistä hiljaista keskustaa, katsellut muutaman elokuvan ja lukenut.

Hyvää työpäivää sinulle :)

Huomenta!

Toivottavsti tänään ei tule vettä. Mun on ihan pakko polkasta tänään yliopistolle, enkä viittis millään kastua :whistle:

No kahvia nassuun. Ulkona on pilkkopimeää, eikä sis vielä ollenkaan nää minkälainen ilma...

Ihanaa Huomenta Kaikille :wave:

täällä olis tänää ar-ultra, HUI :D JÄNNITTÄÄ!

hyvää työpäivää töihinmenijöille ja sairastaville pikaista paranemista :)

Viimeksi muokattu:
Sateista Aamua taas kaikille!
Täällä esikoinen ollu jo yli kuukauden räkäinen ja kumpikin korva tulehtunu vuorotellen :( viime syksynä oli puolen vuoden kierre...
No kahvia ja puuroa ja käppäilee kohti eskaria :)

Huomenta!
Meidän varastetut polkupyörät löyty eilen. Oli ilo huomata,että nuoriso oikeasti puhalsi yhteen hiileen..kaverit auttoivat poikia etsimään,ja sitten kun ne löyty - pojat kiittelivät kovasti. Äitin piti heltyä,ja antaa pojille tunti "lisäaikaa" kaverien kanssa olemiseen kylällä..

Nyt ei näyttäs satavan - mun kroppa vaatii liikuntaa..ja pää kans!Joten lenkille suuntaan kunhan pojat potkin kouluun.Sitten ois luvassa siivousta - johon mobilisoin ton yhden rintaperilliseni..illalla saunaan ja sit lötköilyä...

Hyvä päivä tästä tulee.

Huomenta...

Eilen iltapäivällä kävin metsikössä, vajaa tunti ja saaliina 5 litraa suppilovahveroita :) Nyt vietellään sit kotipäivää ku eikoiselle nous eilen illalla yli 39 kuume ja yöllä sit tuli oksuki kylää.. Aamusta kuumetta taas 39, mut nyt jaksaa jo leikkiä ku lääke vaikuttaa ja kuume laski :)

Yhteistyössä