HuOmentA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tää nousi juuri vuotta vanhempana. :)
Tuossa klo 00:33 tuli mittariin vuosi taas lisää.

Ihana aloittaa sunnuntaipäivä tässä kaikessa rauhassa kahvin kera.
Uloskin kohta lenkille, ennen perheen nousua ja aamupalan laittoa :p

Aika pirteä aamu onkin +6 . :)

Tää nousi juuri vuotta vanhempana. :)
Tuossa klo 00:33 tuli mittariin vuosi taas lisää.

Ihana aloittaa sunnuntaipäivä tässä kaikessa rauhassa kahvin kera.
Uloskin kohta lenkille, ennen perheen nousua ja aamupalan laittoa :p

Aika pirteä aamu onkin +6 . :)
Huomenta ja Onnittelut Sinulle!
(tuli iso kuva... sori)
Minä taas koiravahtina, kun ukkeli kalastaa.. ja huomenna vauvavahtina :)

Synttärionnea! Ja huomenta. :)
Mie oon meditoinu vähän ja tehny jotain joogaharjotuksia, koitan ottaa tavaksi ja lisätä noitten kestoa ajan myötä. Ihan hyvä tapa alottaa aamu. :flower:

Tänään - luojan kiitos - ei tarvi mennä mihinkään eikä tarvi tehä mitään. Paitsi tiskata. :confused:

Ilosta sunnuntaihuomenta =)

Onnea Marabou Ja katatsu! :flower:

Me tuossa äsken pistettiin pojan kanssa riisipuuro hautumaan ja nyt istahdettiin katsomaan lastenohjelmia. Sunnuntaisuunnitelmia ei kummempia - jumpalle meen jossain välissä ja mun vanhemmilla mennään käymään, mut muuten ohjelma auki.

Alkuperäinen kirjoittaja elletär;24700166:
Hyvää syntymäpäivää!

Itse fiilistelen eilisiltaisissa tunnelmissa, kun sain viettää ihanan päivän miesystäväni kanssa.

Onnea siitäkin, kun tässä nyt aletaan onnittelemaan kaikkia ;) Miesystiksien kanssa tarvitaankin onnea..

Alkuperäinen kirjoittaja elletär;24700172:
Emme me onnea tarvitse enää, kun meillä toisemme on. Hän on luvannut, että on tullut elämääni jäädäkseen. :) Muuta kiitos onnitteluista, olen hänestä kiitollinen hereillä ja unissani.
Olen kans tuon miehen rinnalla kulkenut jo 24 vuotta :)

Onnea kaikille, synttärisankareille ja uuden vauvan "omistajalle" ja muillekin jotka onnitteluja tarvii :)

Aamukahvia oottelen valmistuvaksi, lapset kattoo Daltoneita ja syövät muroja, rouskutus vaan kuuluu :)
Tänään sit veljen juhliin, pitää synttärit ja valmistujaiset samassa.

....Onnittelut synttärisankareille ja vauvan vanhemmille! Piristävästi aamulenkiltä vaimon kanssa palattu, nyt sitten aamiaisen syöntiä. Sitten pitäis yrittää saada noi kakarat pedistä ylös, että päästäisiin ajelemaan kohti mummolaa. Hyvää sunnuntaipäivää!

Yhteistyössä